Wat doen jullie papegaaien het liefst samen met jou?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by MarloesGetkate
Bob wil eigenlijk gewoon bij me zitten en verder niets doen. Een keertje kiekeboe of verstoppertje gaat nog wel maar het liefst dut hij gewoon.

Wat een sloompje is Bob, maar wel lekker relaxed. Je hoeft 'm niet overal van af te pakken, waarschijnlijk. Very Happy
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 10:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by jamy_nl
Okkie: is de grootste kroelkous, doet alles voor aandacht en heeft hij die.... op z'n ruggetje liggen en kroelen ajb.... liefst de hele avond

Verder doen ZIJ ook nog iets SAMEN en dat is met veel herrie en gekrijs als wekker fungeren, ook maken ze samen erg veel troep ..... en dát ruim ik dan weer op terwijl zij samen toekijken.

Ahhhh ligt Okkie op z'n rug met je te kroelen? Wat ontzettend lief! Very Happy Kan je daar geen filmpje van maken? Want zien is geloven! Twisted Evil

Trouwens, is er wat leukers dan troep maken en zien hoe 'hun mens' dan eventjes 'op commando' opruimt?! Twisted Evil Laughing
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 10:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
quote:
Originally posted by coco&gompie
dat was trouwens wel grappig ik had zn tafelzit op bed neer gezet alleen vergeten dat het een waterbed is dus toen coco van zn zit afkwam en op bed sprong wist ie niet hoe gauw ie weer terug op zn zit moest komen Laughing Laughing

Hahaha arme Coco! Hij houdt dus niet zo van een lekker waterbed? Laughing

nee dat vind ie maar eng
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 11:36 am
eefje1986
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hij is t liefst gewoon bij ons,en als je bij de kooi gaat staan(waar die dan op zit) vind ie t gezellig om te kletsen.Ik vind m helemaal geweldig.
Bericht Dinsdag 3 Juli 2007 12:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Naar buiten vinden ze allemaal wel prachtig.
Jip & Sam zijn het liefste zo veel mogelijk aan het surfen,maar spelen vinden ze ook leuk. Vooral Sam laat zich hier bij constant op zijn rug vallen.

Coco zit het liefste bij je om gekroeld te worden,eveneens als Senna.

Pipo is ook een echte kroelkont,maar vind het ook leuk als je met hem bezig bent.

Kluk was ook zo'n trainertje maar trekt nu het lieftse naar Coco toe.
Coco vind dit erg vervelend. Voooral als ze over de grond struinen,verstopt Coco zich onder de bank o.d.,want is het in 1 of andere hoek,weet ie dat Kluk bij hem blijft. Echt een bumperklever dan. Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 3 Juli 2007 1:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Remrov
Fladderaar

Reageer met quote  

Pilaf vind het heerlijk om gekriebeld te worden op zijn wangetjes of in mijn kleren te kruipen via mijn kraag en via mijn mouw weer naar buiten. Of urenlang onder mijn arm te zitten. Very Happy

En buiten wandelen vind tie geweldig. Very Happy
Bericht Woensdag 4 Juli 2007 7:37 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuk om de verhalen te lezen.. Very Happy Remrov: Wat grappig dat Pilaf je kleding gebruikt om doorheen te kruipen! Laughing
Danny: Wat leuk dat Sam zich constant op z'n rug laat vallen. Dat vind ik zo geweldig als ze dat doen. Foto's? Cool
Bericht Zondag 8 Juli 2007 3:35 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Heb zojuist in een ander topic gezegd,dat ik deze week,weer wat foto's zal proberen te schieten van de hele crew Laughing hier. Wink
Bericht Zondag 8 Juli 2007 9:56 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh dat heb ik gemist.. Embarassed (Mis wel vaker iets he? Laughing )
Kijk uit naar de foto's!
Bericht Maandag 9 Juli 2007 9:57 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:01 pm
  Berichten van afgelopen: