Wat doet je gaaitje op dit moment?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Cleo is nu aan het eten, zoals ze erg vaak doet.... Laughing
Gister is ze mee geweest naar mn ouders en heeft ze een paar uur los in de tuin gezeten, erg spannend allemaal....Ze wilde alleen bij mij zitten en niet bij bijvoorbeeld mn vader, nog steeds eenkennig dus... Sad
Maar we blijven oefenen... Wink
Bericht Maandag 23 April 2007 8:00 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Laura, het zal vast wel goed gaan.. Wat als je eventjes weg gaat? Naar de keuken ofzo? Dan moet ze wel??
Bericht Maandag 23 April 2007 5:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja dat werkt wel ja!!! Ik was even binnen bezig en ze zat toen lekker rustig bij mn zus op haar arm, maar zodra ze me zag bleef ze maar draaien omdat ze naar me toe wilde....Als ik haar dan negeer springt ze gewoon naar me toe... Laughing Dat helpt dus ook niet... Shocked
Mn vriend kan veel beter met haar overweg als ik er niet ben...
Bericht Maandag 23 April 2007 6:44 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heeey het werkt dus wel. Dan ga je vlg keer toch gezellig binnen zitten! Twisted Evil Grapje hoor..

Ze ontwikkelt dus nu haar beenspieren ipv vleugelspieren? Laughing
Bericht Maandag 23 April 2007 6:53 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ze springt idd behoorlijk ver Laughing Laughing Het is echt een muts, die Cleo....probeerde net haar kiekeboe te filmen, maar ze vertrouwt me dan voor geen meter...ze weet dat ik iets van haar wil.... Twisted Evil Twisted Evil maffe kip....en ja hoor, weg was ze....dus ik laptop in microfoon weer weg....hoor ik haar de hele tijd kiekeboe zeggen.... de pestkop..
Bericht Dinsdag 24 April 2007 11:51 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ahhh wat een sneaky vogeltje zeg! Twisted Evil Je moet haar maar in een andere kamer zetten, en dan alles klaarzetten. Wie weet doet ze het dan wel??
Bericht Dinsdag 24 April 2007 12:05 pm
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Diesel gaat nu over op de slaap stand: hij zit lekker rustig te kletsen..al zijn repertoire..en zit te knarzetanden..nog even gooit ie zijn koppie in zijn nekje...
Bericht Dinsdag 24 April 2007 1:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:01 pm
  Berichten van afgelopen: