wat is dit voor gedrag?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Assie
Vlieger

wat is dit voor gedrag?  Reageer met quote  

Binkie heeft weer iets nieuws Shocked
Als ze 's avonds bij me zit zegt ze hallo en doet ze koppie naar beneden,zo van aai me dan
Sinds een paar dagen kijkt ze me aan en draait haar koppie helemaal onderste boven (geen gezicht hihi)
Haar ogen zijn gewoon normaal en doen geen pling pling
Ik kan haar dan wel gewoon aaien enzo
Geen idee waarom ze dit doet,weten jullie wat dit is???
Bericht Woensdag 12 Mei 2010 9:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Geen idee maar lijkt me dat ze vooral de clown aan het spelen is Laughing Laughing
Bericht Woensdag 12 Mei 2010 9:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Doet Binkie zijn koppie zo helemaal naar achteren toe zeg maar? Dat doen ze hier namelijk ook wel. Vinden het heerlijk als je ze kroelt net onder de snavel.
Maar het kan ook zijn wat Sarah zegt en dat hij gewoon aan het clownen is.
Bericht Woensdag 12 Mei 2010 10:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

Ze doet haar koppie niet naar achteren,zoals ze slapen
ze draait haar koppie zodat haar snavel boven is Nanaaa!
Bericht Donderdag 13 Mei 2010 8:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Die van ons doet dat ook, volgens mij om aan te geven dat ze onder de snavel geaaid wil worden. Als ik nml op dat moment onder ga aaien (wat op het moment dat haar kop is omgedraaid de bovenkant van de kop is) draait ze dr kop weer terug. Meestal gaat ze dan ook een beetje leunen op mijn hand met dr kop.

Sowieso laat ze het heel erg merken waar en wanneer ze geaaid wil worden. Soms als ik niet aai en mijn hand wel in de buurt heb, duwt ze echt dr kop bijna door je hand heen om aan te geven: ik wil geaaid worden.
Bericht Donderdag 13 Mei 2010 10:18 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja, dat bedoelde ik inderdaad ook! Het snaveltje de lucht in! Is hier ook helemaal favoriet!
Bericht Donderdag 13 Mei 2010 3:04 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:03 pm
  Berichten van afgelopen: