quote:Originally posted by Tommy
Peppie... ik durf t bijna niet te zeggen... maakt een raar geluid dat hij naast ons bed heeft geleerd
Hahaha! Sorry, kom niet meer bij hier. Die Peppie! Wat zal jij blij zijn als schoonmama op visite komt en Peppie hoort.
Maakt Pepper dezelfde kalkoengeluiden als Wheezy? (Omdat je die ook 'kalkoen' noemde)
Ben allang blij dat t Peppie is en niet Tommy...Peppie heeft een zacht stemmetje en ik denk (of hoop) dat t mensen niet snel opvalt ? Zelf was ik stom verbaasd toen hij dat sochtends ineens begon te doen Hij neemt zo snel dingen over! Maar zoals ik al zei heeft hij een klein stemmetje...Freddy heeft hem zelfs nog nooit horen praten Maar dit geluid doet Pep voor zijn doen toch nog redelijk luid
Ja, Volgens mij heeft Wheezy dat kalkoenachtige geluid ook in zn repetoire?
quote:Originally posted by Tommy een boze beer prachtige omschrijving! En maakt me ERG nieuwschierig
Echt zo'n zwaar geluid
Vrijdag 11 Mei 2007 4:07 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by Tommy
Ben allang blij dat t Peppie is en niet Tommy...Peppie heeft een zacht stemmetje en ik denk (of hoop) dat t mensen niet snel opvalt ? Zelf was ik stom verbaasd toen hij dat sochtends ineens begon te doen Hij neemt zo snel dingen over! Maar zoals ik al zei heeft hij een klein stemmetje...Freddy heeft hem zelfs nog nooit horen praten Maar dit geluid doet Pep voor zijn doen toch nog redelijk luid
Ja, Volgens mij heeft Wheezy dat kalkoenachtige geluid ook in zn repetoire?
Hahaha, nou misschien leert Peppie het Tommy wel! En dan zal Tommy eens demonstreren dat het HARDER kan! (Onder het mom: Dat doet je grote broer wel eens beter.. )
Ja.. Misschien willen ze met Kerst wel op de zilveren schaal!
Vrijdag 11 Mei 2007 10:37 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:04 pm