Wat zijn de gekste geluiden?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by joze
ldat gebrom mag ze doen als er een inbreker aan de deur staat . ik denk dat die dan meteen wegrent Laughing Laughing

Is ze wel een echte dame? Is ze geen stoere vent? Laughing
Wel handig zo'n grijze, laat 'r maar brullen als er zo'n creep voor de deur staat!
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 10:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Laughing een boze beer Laughing prachtige omschrijving! En maakt me ERG nieuwschierig Laughing
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 11:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
quote:
Originally posted by Tommy
Peppie... Embarassed ik durf t bijna niet te zeggen... maakt een raar geluid dat hij naast ons bed heeft geleerd Embarassed

Hahaha! Laughing Sorry, kom niet meer bij hier. Die Peppie! Laughing Laughing Wat zal jij blij zijn als schoonmama op visite komt en Peppie hoort. Laughing

Maakt Pepper dezelfde kalkoengeluiden als Wheezy? (Omdat je die ook 'kalkoen' noemde)
Ben allang blij dat t Peppie is en niet Tommy...Peppie heeft een zacht stemmetje en ik denk (of hoop) dat t mensen niet snel opvalt ? Mr. Green Zelf was ik stom verbaasd toen hij dat sochtends ineens begon te doen Shocked Laughing Hij neemt zo snel dingen over! Very Happy Maar zoals ik al zei heeft hij een klein stemmetje...Freddy heeft hem zelfs nog nooit horen praten Rolling Eyes Maar dit geluid doet Pep voor zijn doen toch nog redelijk luid Embarassed

Ja, Volgens mij heeft Wheezy dat kalkoenachtige geluid ook in zn repetoire? Very Happy
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 11:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Laughing Laughing een boze beer Laughing prachtige omschrijving! En maakt me ERG nieuwschierig Laughing

Echt zo'n zwaar geluid Laughing
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 4:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Ben allang blij dat t Peppie is en niet Tommy...Peppie heeft een zacht stemmetje en ik denk (of hoop) dat t mensen niet snel opvalt ? Mr. Green Zelf was ik stom verbaasd toen hij dat sochtends ineens begon te doen Shocked Laughing Hij neemt zo snel dingen over! Very Happy Maar zoals ik al zei heeft hij een klein stemmetje...Freddy heeft hem zelfs nog nooit horen praten Rolling Eyes Maar dit geluid doet Pep voor zijn doen toch nog redelijk luid Embarassed

Ja, Volgens mij heeft Wheezy dat kalkoenachtige geluid ook in zn repetoire? Very Happy

Hahaha, nou misschien leert Peppie het Tommy wel! Twisted Evil En dan zal Tommy eens demonstreren dat het HARDER kan! Laughing (Onder het mom: Dat doet je grote broer wel eens beter.. Laughing )

Ja.. Misschien willen ze met Kerst wel op de zilveren schaal! Laughing
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 10:37 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:04 pm
  Berichten van afgelopen: