Wat zijn de gekste geluiden?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Wat zijn de gekste geluiden?  Reageer met quote  

Wat zijn de gekste geluiden die jouw vogels maken? Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar! Cool
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 8:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Bob praat in een smurfentaal, onverstaanbaar maar wel erg grappig.
Verder maakt hij geluidjes waar we nog niet helemaal zeker van zijn, het is een pieuw geluid als uit een schietspel ofzo Embarassed.
Ze kunnen beide niezen en lachen.
Emma moppert als ze haar zin niet krijgt en dan komen er hele lage verontwaardigde geluiden uit Laughing. Ook zij praat vaak hele onverstaanbare gesprekken met haarzelf.
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 11:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Oh en Bob heeft natuurlijk het scheetgeluid Embarassed Wink Laughing
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 11:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hahahaha,tja dat is eigenlijk heel moeilijk uit te leggen.

Jip en Sam die haar nadoet,het hele,bijna sarcastiche lachje.
Coco,tja,van alles en nog wat. Nu wordt ik af en toe tureluur van hem.
Hij roept de hele dag, Schat..............schat..........schat...........
Kluk,die probeert heerlijk te kletsen en die roept dan prrrrrrrrriiiiiiii,of ie het koud heeft ofzo Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes ,maar verder klinkt ie met zijn super hoge stemmetje sowieso met alles grappig. Laughing Laughing
Senna heeft ook hele aparte geluidjes,waar eigenlijk moeilijk uit te halen is,wat het voorstelt. Het ljkt wel op een hoestje/niesje en op hondengeblaf.
Pipo praat af en toe poltergeist achtig. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 11:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Smurfentaal....wat grappig.
Oei..met Pipo zou ik maar oppasssen..als er over een tijdje vanzelf laden open en dicht gaan zou ik eens een hartig woordje met hem spreken als ik jou was

Herman brabbelt ook heel wat af. Ik vind het zo lief om te horen maar ik versta er geen bal van. volgens mij hijzelf ook niet.
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 1:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Charu onze caique 'praat' soms chinees lijkt wel Laughing dan hoor je ff zo'n snel apart gebrabbel wat mij doet denken aan chinese taal...het leuke is dat als ik tegen haar zeg ga je nog even chinees praten ze het ook meestal ff doet Laughing

Ook kan ze heel sneaky lachen..vooral als ze iets doet en ik zeg nee mag niet..dan soms toch doen en als ik er aan kom lopen snel wegwezen en dan ff dat spottende lachje laten horen Laughing lief dondertje is het hoor!

Vorig jaar deed ze ook opeens een heel apart geluid na wat ik in het begin maar niet echt kon plaatsen maar me toch wel bekend voor kwam...tot ik op een morgen weer een senseootje maakte en zij meedeed met het apparaat... haha dat 'raadse'l was toen ook weer opgelost Wink

Och en Shandor onze edelman die maakt soms een geluidje net als een teleurgesteld klein kind wat iets niet mag en dan zo'n soort 'aaaaaah toe dan' smeek geluidje laat horen. Hij doet nog weleens als we aan het eten zijn...maar jammer dan voor je Shandortje Laughing Wink
Maar het klinkt wel heel erg lief en we moeten er altijd stiekem om grijnzen.
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 3:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Scheetgeluid van Pico! hij kan het heel hard en lang of kort! Laughing
En zijn grijze roodstaart geluid is ook raar, grappig!
Heel hard schreeuwen, net zoals een meisje is ook gek Confused
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 3:49 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

hmmm gekste geluid...dat is best en lastige vraag Laughing
Tommy doet en scheetkus geluid, dat klinkt best gek Razz
Guano een raar krakend kreunend uhgnnrrrhh geluidje Laughing
Vlinder en Gino kgakgakgakgah
Pepper kalkoenachtige geluiden
Max soort computerspel geluiden
Chico maakt geen gekke, maar alleen mooie geluiden
Peppie... Embarassed ik durf t bijna niet te zeggen... maakt een raar geluid dat hij naast ons bed heeft geleerd Embarassed
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 4:16 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy

Peppie... Embarassed ik durf t bijna niet te zeggen... maakt een raar geluid dat hij naast ons bed heeft geleerd Embarassed

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 6:06 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 6:10 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy

Hahaha! Laughing Sorry, kom niet meer bij hier. Die Peppie! Laughing Laughing Wat zal jij blij zijn als schoonmama op visite komt en Peppie hoort. Laughing

Maakt Pepper dezelfde kalkoengeluiden als Wheezy? (Omdat je die ook 'kalkoen' noemde)
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 7:38 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Ziya
Scheetgeluid van Pico! hij kan het heel hard en lang of kort! Laughing
En zijn grijze roodstaart geluid is ook raar, grappig!
Heel hard schreeuwen, net zoals een meisje is ook gek Confused

Hahaha van wie heeft hij dat geleerd dan? Laughing Die scheet bedoel ik.. En dat gegil, heeft hij dat ook van jou? Laughing Laughing
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 7:39 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Wil
Charu onze caique 'praat' soms chinees lijkt wel Laughing dan hoor je ff zo'n snel apart gebrabbel wat mij doet denken aan chinese taal...het leuke is dat als ik tegen haar zeg ga je nog even chinees praten ze het ook meestal ff doet Laughing

Ook kan ze heel sneaky lachen..vooral als ze iets doet en ik zeg nee mag niet..dan soms toch doen en als ik er aan kom lopen snel wegwezen en dan ff dat spottende lachje laten horen Laughing lief dondertje is het hoor!

Hahaha, weet je zeker dat Charu geen CHINESE naam is? Very Happy

Leuk is dat he, als je uitgelachen wordt? Mad Dat gebeurt hier ook, en oh wat klinken ze dan sneaky!
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 7:40 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Herman brabbelt ook heel wat af. Ik vind het zo lief om te horen maar ik versta er geen bal van. volgens mij hijzelf ook niet.

Hahaha dat maakt het alleen maar leuk! Héle verhalen vertellen en toch niets te melden hebben! Cool
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 7:41 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Dat scheet geluid heeft ie zelf geleerd,
Dat gegil heb ik hem geleerd via de pc! Laughing
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 7:42 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:04 pm
  Berichten van afgelopen: