Welk gedrag toont Ninja dan?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Rozebotteltje
Eitje

Welk gedrag toont Ninja dan?  Reageer met quote  

Ninja is onze bonte boer, als ze bij mijn dochter zit toont ze vaak een vreemd gedrag. Ze laat dan haar vleugeltjes heel laag hangen en maakt vreemde piepgeluidjes. Kan iemand ons vertellen welk gedrag Ninja dan vertoont aub?
Bericht Vrijdag 17 Oktober 2008 1:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik denk dat ninja bedelt. echt babygedrag. schattig. ik weet niet hoe oud je bbtje is maar het lijkt er wel veel op.
Bericht Vrijdag 17 Oktober 2008 1:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Welk gedrag toont Ninja dan?  Reageer met quote  

Ehmmm heb je hier een filmpje van? Dit klinkt namelijk als hitsig gedrag. Geeft Ninja tevens voer op?
Bericht Zaterdag 18 Oktober 2008 8:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb eerlijk gezegd ook een vermoeden naar hitsig gedrag. Mijn grijsje doet het ook wel eens, zonder voer op te geven dan maar negeren van dit gedrag en even de kamer uitgaan is dan de beste oplossing. Onze BB kan het ook, al geeft die voer op voor het minste, moet je hem nog niet aangeraakt hebben, zal een gevoelig mannetje zijn denk ik. Laughing
Bericht Zaterdag 18 Oktober 2008 11:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rozebotteltje
Eitje

Reageer met quote  

Ninja is een popje van 7 maand, voedsel heb ik haar nog niet zien opgeven. Als ze het nog eens doet zal ik er een filmpje van proberen maken en dat posten! Alvast bedankt voor de antwoorden Wink
Bericht Zaterdag 18 Oktober 2008 11:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Onze BB is pas in juni dit jaar geboren en geeft ook voedsel op, wil niet altijd evenveel met de leeftijd te maken hebben, de ene is daar nogal snel mee, de andere neemt er zijn tijd voor. Maar, fijn dat je een filmpje gaat maken, kan veel duidelijk maken. Wink
Bericht Zaterdag 18 Oktober 2008 12:41 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:06 pm
  Berichten van afgelopen: