|
|
|
RJ Niehof
Beginnende vlieger
| Welk kunstje kan je gaaitje? |
|
|
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor kunstjes je gaaitje kan, ook om ze aan mijn Dieseltje te leren natuurlijk!!
Ik kan Diesel vragen om het volgende te doen:
- Kusje geven
- Pootje geven
Maaaaar uh...daar moet natuurlijk wel wat voor tegenover staan...die slimmerik!! |
Woensdag 18 April 2007 6:18 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Kusje geven doen ze hier ook wel allemaal.
Nog niet iedereen geeft hier eeb pootje,maar Kluk vind dat het leukste,die wil van daar uit ook op zijn rug gedraaid worden.
Kluk is tot nu toe ook de enige die het sparen snapt.
Jip geeft wel high five.
Jammer genoeg hebben we nu ff niet zo veel tijd vor trainingen omdat we erg druk zijn in en rond om het huis.  |
Woensdag 18 April 2007 7:17 am |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Bob en Emma kunnen allebei pootje en kusje geven.
Bob kan dansen en ja knikken (als je een vraag met een hysterische stem stelt knikt hij altijd ja ). |
Woensdag 18 April 2007 10:07 am |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Cleo kan kusje geven en rondje draaien (al een eeuw niet gedaan)
ze kan ook trucjes met de teach box, maar dat telt misschien niet??
Ze kan vormpjes oppakken, naar je hand brengen en in het doosje gooien...verder zijn we nog niet  |
Woensdag 18 April 2007 10:36 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Pepper kan
kusje geven en iets volgen (targettraining)
Gino kan
kusje, zwaaien, kleurtjes herkennen, iets volgen en leert nu iets ergens in te doen
ADHD Vlinder kan
kusje, zwaaien en voetballen, iets volgen en we oefenen vooral op concentratie Maar ik kan hem wel op zn rug leggen...zelfs op een glas
Tommy kan
kleurtjes en vormpjes herkennen , dansen, nafluiten, zwaaien , kusje geven en draaien en soms iets ergens in doen..maar nog niet goed genoeg
Guano leert snel en kan best veel...nml
zwaaien, draaien, de andere kant op draaien als ik dat zeg, fluiten op commando, dansen, kleur en vorm herkennen, kusje en handje geven, basketballen, puzzelen, munten in een spaarpot doen en van alles ergens anders in doen , ringen om een toren doen en stapelbekers in elkaar zetten  |
Woensdag 18 April 2007 12:26 pm |
|
|
RJ Niehof
Beginnende vlieger
quote:
Originally posted by Tommy
Pepper kan
kusje geven en iets volgen (targettraining)
Gino kan
kusje, zwaaien, kleurtjes herkennen, iets volgen en leert nu iets ergens in te doen
ADHD Vlinder kan
kusje, zwaaien en voetballen, iets volgen en we oefenen vooral op concentratie Maar ik kan hem wel op zn rug leggen...zelfs op een glas
Tommy kan
kleurtjes en vormpjes herkennen , dansen, nafluiten, zwaaien , kusje geven en draaien en soms iets ergens in doen..maar nog niet goed genoeg
Guano leert snel en kan best veel...nml
zwaaien, draaien, de andere kant op draaien als ik dat zeg, fluiten op commando, dansen, kleur en vorm herkennen, kusje en handje geven, basketballen, puzzelen, munten in een spaarpot doen en van alles ergens anders in doen , ringen om een toren doen en stapelbekers in elkaar zetten
Dat is ook behoorlijk veel!!! Ik moet er hier ook meer aandacht aan geven, t is best wel leuk als je gaatje weer iets nieuws kan! |
Woensdag 18 April 2007 3:24 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
|
|
|
Is ook erg leuk ja! Dat vinden ze zelf ook Maar ik laat t soms ook tijden schieten hoor Gelukkig pikken ze t heel snel weer op, soms zelfs nog sneller! Alleen de kleuren en vormen moet ik wel eens even opnieuw oefenen, maar ook dat gaat dan vrij snel
Zonet ben ik begonnen met Guano en steppen. Stepje gebouwd van lego en meneer gaat er al helemaal goed op als ik t zeg, hij heeft zelfs t stuur in zn bekkie...alleen wil hij die ook met 1 voet vasthouden Soms duurt iets heel lang en een andere keer gaat iets ineens zoo makkelijk...heel gek . Ben benieuwd hoelang t duurt voor hij echt kan steppen
Tommy kon net ineens de bal in t basketbalnet doen . Zomaar in 1 keer, 3 keer achter elkaar. Heel vaag...want daar hebben we vaak op geoefend maar dan ging t voor geen meter. Mss was t omdat ik op een andere plek trainde? Met Tommy oefen ik vaak maar kort omdat hij t anders niet leuk vind, onzekerder wordt of terug naar zn boom wil, dus ik ben hierna ook mooi gestopt
Andere plek of net een iets andere techniek of en ander dingetje wil soms echt beter dan doormodderen op 1 manier. Maar t blijft altijd zoeken naar dat dingetje waardoor t goed gaat  |
Woensdag 18 April 2007 4:05 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
coco kan kusjes geven met geluid
en gompie nog niks alleen vingertje hap!!  |
Woensdag 18 April 2007 4:36 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
 |
Woensdag 18 April 2007 4:37 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Welk kunstje kan je gaaitje? |
|
|
Iago kan: Hai zeggen en z'n pootje omhoog doen, rondje draaien, onder z'n voetje kijken, kusje geven als ik vraag 'kusje', als ik kusje zeg kusje geven, muntjes in spaarpot doen, objectjes terugbrengen, bakje met objectjes vullen, karretje duwen, ringetjes om stokje doen, puzzelen, stapelbekertjes in elkaar zetten, pootje geven, lepeltjes uitdelen (in koffiekopjes) basketballen, m'n pen volgen die ik als targetstick gebruik (telt dat ook? Hahaha) op z'n rug blijven liggen totdat ik 'm weer rechtop zet. Zie foto's in dagboek, Iago kan niet tegen bier! http://www.fluffies.org/nl/dag.....-dp73.html
eventjes naar onderen scrollen
http://www.fluffies.org/nl/dag.....-dp32.html
Oja, hij gaat ook op z'n houten stok zitten als ik zeg: Op je stok. Dan kan ik makkelijk z'n bakjes verschonen.
Zazu kan: hallo zeggen en zijn pootje omhoog doen, hallo zeggen en z'n kuifje omhoog doen terwijl hij z'n hoofd in z'n nek gooit (zijn vorm van hallo zeggen), kuifje omhoog doen op commando, vleugeltjes omhoog doen, draaien, objectjes terugbrengen, bakje met objectjes vullen, op z'n rug liggen, pootje geven, high five, kloppen op een deur of raam op commando (telt dat ook?)
Wheezy kan: Rondje draaien, kusje geven op commando (gaat nog niet altijd even goed, hij bepaalt soms zelf wanneer hij zin heeft om een kusje te geven)
Scuttle kan: Kusje geven op commando, hallo zeggen en z'n pootje erbij omhoog doen (Doet 'ie als ik hallo zeg) |
Woensdag 18 April 2007 6:00 pm |
|
|
Cosch
Ervaren vlieger
Ik train op het moment niet zo veel meer. MOet dat toch weer gaan oppakken... bedenk ik me nu.
Zowel Kaya als Coco kunnen kusjes geven, zwaaien en rondje draaien.
Coco kan kleuren balletjes herkennen en de juiste pakken.
Ik was met Coco geeindigd met iets in een bakje gooien en met Kaya was ik bezig met kleuren.
Coco is wat kunstjes betreft iets slimmer/geinteresseerder dan Kaya.
Kaya denkt vast: laat me met rust op mijn leeftijd!  |
Woensdag 18 April 2007 9:04 pm |
|
|
joze
Ervaren vlieger
kayla kan kusje geven en pootje geven
en in de oren pikken  |
Woensdag 18 April 2007 9:09 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Cosch, na een tijdje vergeet je te trainen he? En dan zie je het weer ergens en denk je: Oh ja, leuk weer! Of je snoepjes zijn op.
Dat met die kleuren, hoe heb jij dat gedaan? Tommy heeft al eens uitleg gegeven, maar Iago lijkt het niet te snappen. Hij wil wel dus ik vraag me af of 'ie kleurenblind is! (Maakt 'm wel schattig! )
Oja Iago ben ik op dit moment aan het leren om in een pan te klimmen. (Ik wist even niets anders hahaha) Hij klimt nu op de pan en bukt dan om de bodem aan te raken. Hij gaat er nog niet in zitten. |
Donderdag 19 April 2007 8:14 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Joze: Doet ze in de oren pikken op commando?  |
Donderdag 19 April 2007 8:15 am |
|
|
joze
Ervaren vlieger
quote:
Joze: Doet ze in de oren pikken op commando?
was dat maar waar
|
Donderdag 19 April 2007 12:08 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:06 pm
|
|
|