ziek?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Mees
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hoi Patricia,

Herman is Ridder Schijtebroek II zoals je weet Wink maar die vindt het toch wel heel leuk om mee op pad te gaan. Nooit gedacht en nooit aan begonnen voordat we lid werden van deze site, maar zoals dat uitstapje naar jou; een andere vogel gewoon!
Marjon valt de laatste tijd van de ene verbazing in de andere; Herman stapt zonder problemen op, zit bij me zonder te bijten.... we maken echt goede vorderingen Very Happy
En het leuke is, je ziet gewoon dat dat beest veel meer lol in z'n leven heeft, en ik veel meer lol in hem Very Happy Very Happy Very Happy
Bericht Maandag 28 November 2005 5:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hahahaha Ridder Schijtebroek én Ridder Ammenooitnie! Laughing
Viel reuze mee met die Ridder Ammenooitnie van jou! Oke, hij wilde dan wel niet op de dressboy maar of de salontafeltjes bleef hij toch keurig zitten (hij ging zelfs lekker op een pootje zitten toen jij even naar de wc was!) En hij ging ook meteen lekker van de trosgierst peuzelen. En dan nog dat schattige wandelingetje door de kamer Very Happy
Hij werd pas weer een beetje verlegen toen de fototoestellen boven tafel kwamen hahaha.
En Gizmo maar net doen of hij dagelijks rosékakatoes over de vloer had! Of zou het meer geweest zijn van: Wat ik niet zie...Is er niet! Rolling Eyes

Leuk om te lezen dat Herman zelfs Marjon versteld doet staan, dan maakt hij echt grote vorderingen ineens! Heerlijk om steeds meer van ze te genieten! Ik ga zelf ook steeds meer proberen sinds ik op deze site zoveel lees over wat er mogelijk is. En het is een goed gevoel om te zien dat Gizmo het daardoor ook gewoon leuker heeft.
Ik denk wel dat die kleine agaatjes wat bewegelijker zijn vaak dan die grote gaaien, of is dat nu onzin? Zo zie ik echt Gizmo niet rustig op de fiets zitten ofzo Rolling Eyes Die hangt dan waarschijnlijk ergens aan mijn oor Confused
Hoe zit het met die twee agaatjes van jou? Ben je daar ook mee aan het trainen om ze nog tammer te krijgen?
Bericht Maandag 28 November 2005 5:18 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat goed Mees! Very Happy Ze worden gewoon zelfverzekerder he? juist door ze in het diepe te gooien Razz

Patricia, misschien kun je een fietsmandje kopen en Gizmo daarop zetten in huis ? (liefst riet, dat sloopt zo fijn Laughing ) Later hang je hem zo met ridder schijtebroek dr op aan je stalen ros Cool en karren maar. Ik heb eens een foto gezien van een fiets met een mandje eraan met meerdere agas erop...heel leuk! Very Happy
Bericht Maandag 28 November 2005 9:55 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahhahaha jaaaa lijkt me een heel leuk idee, kan niet wachten om Hans z'n gezicht te zien als ik hem op de hoogte breng van het nieuwst plan! hahahaha, trek ik me niks van aan hoor! Gewoon proberen is mijn motto!
Bericht Dinsdag 29 November 2005 11:19 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:10 pm
  Berichten van afgelopen: