|
|
|
Jolanda
Vlieger
| Zingen |
|
|
Nog steeds zoekende naar wat karel allemaal leuk vind kwam ik er gisteren achter dat ze het leuk vind als je met hem gaat zingen.
Tot nu toe doen we kinderliedjes zoals Hansje pansje Kevertje en Poessie Mauw. Het koppie gaat dan schuin en bij de laatste 2 zinnen...altijd dan gaat ze op haar manier meedoen "La la la la" totaal uit de toon en een ritmegevoel heeft ze ook niet. Maar het is zo grappig en schattig
meer mensen die met hun gaai zingen en wat zingen jullie dan?? (hansje pansje en poessie mauw komen me nu al de strot uit ) |
Zondag 15 Maart 2009 11:38 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Zingen |
|
|
Wat leuk dat zingen wordt gewaardeerd! Ik zing zelden voor mijn vogels om de doodeenvoudige reden dat ik echt niet kán zingen. (Niet goed voor kippen-oortjes!) |
Zondag 15 Maart 2009 12:09 pm |
|
|
Jolanda
Vlieger
| Re: Zingen |
|
|
quote:
Originally posted by Sue
Wat leuk dat zingen wordt gewaardeerd! Ik zing zelden voor mijn vogels om de doodeenvoudige reden dat ik echt niet kán zingen. (Niet goed voor kippen-oortjes!)
hahaha ik ben ook geen rockster hoor. maar karel vind het goed genoeg en peppie en Kokkie worden er ook stil van merkte ik net. |
Zondag 15 Maart 2009 12:13 pm |
|
|
|
|
tangus
Fladderaar
Wij zingen old macdonald.
Het leukste vinden ze de dieren geluiden.
EN vooral van de eend kwak kwak. |
Zondag 15 Maart 2009 2:16 pm |
|
|
Assie
Vlieger
ik heb ook het kinderrepertoire naar boven gehaald
ik zing met binkie..........papagaaitje leef je nog........ dan kijkt tie me aan van pfffffffffff dat zie je toch dat ik nog leef
en als ik ...........wij zijn 2 vriendjes,jij en ik......... zing,herkent hij het wel en geeft wel geluid
als ik dan hoebahoebahop hop hop zingt dan denkt hij dat ik hap hap zeg dan "bijt"hij in me vingers en wil spelen
dus mijn zangkunsten worden hier niet op prijs gesteld
wie weet heeft hij ooit door dat ik de NIX-factor heb hahhahahahahah |
Zondag 15 Maart 2009 7:22 pm |
|
|
Tiny-M
Beginnende vlieger
Ik zing maar niet, want dat kan ik niet. Maar melodieuze klassieke muziek wordt altijd vrolijk op meegefloten. |
Zondag 15 Maart 2009 8:44 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
wij zingen vaak vader jacob en dat vindt jacob m geweldig. kan hij heerlijk meezingen. ook zingt hij uit zichzelf. het deuntje van indiana jones gaat ook even goed. zingen vindt hij prachtig. als hij schreeuwt en aandacht zoekt dan fluit ik wat of ga ik zingen en ineens is het schreeuwen over en zingt hij ook. |
Maandag 16 Maart 2009 7:58 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ik heb Jos "lalalalalalala" leren zingen en als ik het nu zing doet hij mee , als ik met de radio meezing en meedans bijvoorbeeld gaat Jos ook dansen, hahaha, lollig vaak hoor en voor iemand nog maar durft te vragen: NEE, daar komt geen filmpje van  |
Dinsdag 17 Maart 2009 10:47 am |
|
|
|
|
Assie
Vlieger
quote:
Originally posted by Sarah
Ik heb Jos "lalalalalalala" leren zingen en als ik het nu zing doet hij mee , als ik met de radio meezing en meedans bijvoorbeeld gaat Jos ook dansen, hahaha, lollig vaak hoor en voor iemand nog maar durft te vragen: NEE, daar komt geen filmpje van
lullig hoor dat je geen filmpje maakt waarop jezelf zingt en dans hahahaha
ben wel heel nieuwschierig  |
Dinsdag 17 Maart 2009 11:06 am |
|
|
Sarah
Moderator

Whahahahahahhaa, ik zou nog niet willen dat fluffies helemaal leegloopt  |
Dinsdag 17 Maart 2009 11:07 am |
|
|
Jolanda
Vlieger
geen filmpje...misschoien wil je het dan bij mij thuis met karel komen voordoen. Karel is gek op lalala  |
Dinsdag 17 Maart 2009 6:32 pm |
|
|
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
quote:
Ik heb Jos "lalalalalalala" leren zingen en als ik het nu zing doet hij mee , als ik met de radio meezing en meedans bijvoorbeeld gaat Jos ook dansen, hahaha, lollig vaak hoor en voor iemand nog maar durft te vragen: NEE, daar komt geen filmpje van
ah ah ah wil zo graag een filmpje...
ik doe dat hier ook wel hoor meeezingen.. maar chicky reageert niet echt hihihi en zingen kan ik echt niet |
Woensdag 18 Maart 2009 10:17 am |
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Originally posted by Jolanda
geen filmpje...misschoien wil je het dan bij mij thuis met karel komen voordoen. Karel is gek op lalala
Hmmm, beetje ver hé,
Maar, Kareltje, je mams kan dat ook hoor, vraag het maar  |
Woensdag 18 Maart 2009 10:18 am |
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Originally posted by dragonflyer
quote:
ah ah ah wil zo graag een filmpje...
ik doe dat hier ook wel hoor meeezingen.. maar chicky reageert niet echt hihihi en zingen kan ik echt niet
Nope, echt niet, ben niet te overtuigen, ik zou nogal een blozende kop hebben want zingen kan ik niet maar ze genieten evenzeer (kan goed zijn dat ze me gewoon uitlachen hoor, maar ze genieten toch)  |
Woensdag 18 Maart 2009 10:19 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:11 pm
|
|
|
|
|
|