Zingen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Jolanda
Vlieger

Zingen  Reageer met quote  

Nog steeds zoekende naar wat karel allemaal leuk vind kwam ik er gisteren achter dat ze het leuk vind als je met hem gaat zingen.

Tot nu toe doen we kinderliedjes zoals Hansje pansje Kevertje en Poessie Mauw. Het koppie gaat dan schuin en bij de laatste 2 zinnen...altijd dan gaat ze op haar manier meedoen "La la la la" totaal uit de toon en een ritmegevoel heeft ze ook niet. Maar het is zo grappig en schattig Hartje

meer mensen die met hun gaai zingen en wat zingen jullie dan?? (hansje pansje en poessie mauw komen me nu al de strot uit Embarassed Laughing Laughing )
Bericht Zondag 15 Maart 2009 11:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Zingen  Reageer met quote  

Wat leuk dat zingen wordt gewaardeerd! Ik zing zelden voor mijn vogels om de doodeenvoudige reden dat ik echt niet kán zingen. (Niet goed voor kippen-oortjes!)
Bericht Zondag 15 Maart 2009 12:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Vlieger

Re: Zingen  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Wat leuk dat zingen wordt gewaardeerd! Ik zing zelden voor mijn vogels om de doodeenvoudige reden dat ik echt niet kán zingen. (Niet goed voor kippen-oortjes!)

hahaha ik ben ook geen rockster hoor. maar karel vind het goed genoeg en peppie en Kokkie worden er ook stil van merkte ik net.
Bericht Zondag 15 Maart 2009 12:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
tangus
Fladderaar

Reageer met quote  

Wij zingen old macdonald.
Het leukste vinden ze de dieren geluiden.
EN vooral van de eend kwak kwak.
Bericht Zondag 15 Maart 2009 2:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

ik heb ook het kinderrepertoire naar boven gehaald Laughing
ik zing met binkie..........papagaaitje leef je nog........ dan kijkt tie me aan van pfffffffffff dat zie je toch dat ik nog leef Nanaaa!
en als ik ...........wij zijn 2 vriendjes,jij en ik......... zing,herkent hij het wel en geeft wel geluid
als ik dan hoebahoebahop hop hop zingt dan denkt hij dat ik hap hap zeg dan "bijt"hij in me vingers en wil spelen Rolling Eyes
dus mijn zangkunsten worden hier niet op prijs gesteld Nee! Nee!

wie weet heeft hij ooit door dat ik de NIX-factor heb hahhahahahahah
Bericht Zondag 15 Maart 2009 7:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik zing maar niet, want dat kan ik niet. Maar melodieuze klassieke muziek wordt altijd vrolijk op meegefloten.
Bericht Zondag 15 Maart 2009 8:44 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wij zingen vaak vader jacob en dat vindt jacob m geweldig. kan hij heerlijk meezingen. ook zingt hij uit zichzelf. het deuntje van indiana jones gaat ook even goed. zingen vindt hij prachtig. als hij schreeuwt en aandacht zoekt dan fluit ik wat of ga ik zingen en ineens is het schreeuwen over en zingt hij ook.
Bericht Maandag 16 Maart 2009 7:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb Jos "lalalalalalala" leren zingen en als ik het nu zing doet hij mee Laughing Laughing Laughing , als ik met de radio meezing en meedans bijvoorbeeld gaat Jos ook dansen, hahaha, lollig vaak hoor en voor iemand nog maar durft te vragen: NEE, daar komt geen filmpje van Nee! Nee! Nee! Nee!
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 10:47 am
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ik heb Jos "lalalalalalala" leren zingen en als ik het nu zing doet hij mee Laughing Laughing Laughing , als ik met de radio meezing en meedans bijvoorbeeld gaat Jos ook dansen, hahaha, lollig vaak hoor en voor iemand nog maar durft te vragen: NEE, daar komt geen filmpje van Nee! Nee! Nee! Nee!

lullig hoor dat je geen filmpje maakt waarop jezelf zingt en dans hahahaha Laughing Laughing
ben wel heel nieuwschierig Shocked
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 11:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahahahahahhaa, ik zou nog niet willen dat fluffies helemaal leegloopt Shocked Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 11:07 am
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

geen filmpje...misschoien wil je het dan bij mij thuis met karel komen voordoen. Karel is gek op lalala Cool
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 6:32 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:

ah ah ah wil zo graag een filmpje... Nanaaa!
ik doe dat hier ook wel hoor meeezingen.. maar chicky reageert niet echt hihihi en zingen kan ik echt niet
Bericht Woensdag 18 Maart 2009 10:17 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Jolanda
geen filmpje...misschoien wil je het dan bij mij thuis met karel komen voordoen. Karel is gek op lalala Cool

Hmmm, beetje ver hé, Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Maar, Kareltje, je mams kan dat ook hoor, vraag het maar Veertje
Bericht Woensdag 18 Maart 2009 10:18 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by dragonflyer
quote:

ah ah ah wil zo graag een filmpje... Nanaaa!
ik doe dat hier ook wel hoor meeezingen.. maar chicky reageert niet echt hihihi en zingen kan ik echt niet

Nope, echt niet, ben niet te overtuigen, ik zou nogal een blozende kop hebben want zingen kan ik niet maar ze genieten evenzeer (kan goed zijn dat ze me gewoon uitlachen hoor, maar ze genieten toch) Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Woensdag 18 Maart 2009 10:19 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:11 pm
  Berichten van afgelopen: