Aviator tuigje Jardine

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
SolShow
Net uit het ei

Aviator tuigje Jardine  Reageer met quote  

Hallo,

Nou heb ik binnenkort een Jardine papegaai erbij, en wou ik proberen deze wel te laten wennen aan het aviator tuigje alleen vraag ik mij af welke maat ik nodig heb? Ik heb al een M liggen van mijn grijsje alleen deze wilt er (nog)niet aan. Als ik deze om doe blijft hij er in bijten. Maar goed bij deze vraag ik de maat en ervaringen met een tuigje en een jardine papegaai.. Alle verhalen zijn welkom! Engeltje

Groetjes Sharon
Bericht Zondag 17 Oktober 2010 2:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Heel veel succes ermee. Fluiten

Bobbie Engeltje , mijn man jardine, was een slag groter dan de dame jardine die ik heb, dus je moet eerst even afwachten hoe groot jouw jardine is.
Bobbie kreeg het tuigje nog sneller uit, dan dat ik hem aan had gekregen.
Hij draaide zijn kop, klipte de sluiting open en voila, vrij was tie weer.
Ik had maat M voor ze.
Bericht Maandag 18 Oktober 2010 4:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
SolShow
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Nel
Heel veel succes ermee. Fluiten

Bobbie Engeltje , mijn man jardine, was een slag groter dan de dame jardine die ik heb, dus je moet eerst even afwachten hoe groot jouw jardine is.
Bobbie kreeg het tuigje nog sneller uit, dan dat ik hem aan had gekregen.
Hij draaide zijn kop, klipte de sluiting open en voila, vrij was tie weer.
Ik had maat M voor ze.

Bedankt voor de reactie! Als Bobbie het tuigje zo makkelijk uit krijg was het geen aviator tuigje denk ik? http://www.de-vogelkelder.nl/f.....iator2.jpg Deze heb ik voor mij grijze al en die krijgt hem echt niet uit..
Bericht Dinsdag 19 Oktober 2010 12:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Nee dat klopt, er zaten kliksluitingen aan.
Bericht Dinsdag 19 Oktober 2010 1:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Aviator tuigje Jardine  Reageer met quote  

Let bij de aviator tuigjes goed op de grootte van het hoofd. Smile Ik had destijds de goede maat besteld voor mijn pyrrhura. Helaas was zijn hoofd te groot.
(Verder heb ik helaas geen advies..)
Bericht Woensdag 20 Oktober 2010 8:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:14 pm
  Berichten van afgelopen: