|
|
|
DeniseCyril
Kuikentje
ja dat is ook zo
het gekke vandaag ontsnapte hij haha maar zogauw je hem pakt en je hand over hem houd blijft hij heerlijk zitten en laat zich lekker kroelen maar vanuit de kooi wilt hij niets, als je hem niet zo pakt zoals hij wilt bijt hij keihard ettertje haha maar logisch hij voelt zich bedreigt ik hoop dat het goed komt en anders maar niet als hij maar gelukkig is!
denk dat ik wel ga wieken want hij vliegt tegen alles aan en heb het idee dat hij niet goed vliegt hij valt gauw neer |
Zaterdag 7 Augustus 2010 7:00 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik moet wel zeggen dat mijn BB ook tot bloedens toe bijt soms hoor als ik hem uit zijn kooi wil halen. Ik moet hem eerst toespreken en als ik merk dat hij dichter komt, dan is hij er klaar voor. Soms denk ik er niet altijd aan en dan maakt hij me snel duidelijk dat ik fout bezig ben. Je steekt dan ook je hand in "hun" domein dus misschien is even eerst toespreken en wachten op reactie te proberen. Lukt niet altijd direct maar kan misschien wel zijn dat het beter wordt eens hij dat gewend is en de link legt. |
Zaterdag 7 Augustus 2010 8:04 pm |
|
|
DeniseCyril
Kuikentje
Ja dat zal hij zeker voelen vind het zelf ook erg ben ook benieuwd wat zijn achtertgrond is maar goed daar zal ik nooit achter komen
maar wat jij zegt eerst toespreken dat deed ik altijd al wel dus dat scheelt weer;) en ja soms vergeet je dat
maar dat wieken kan ik zelf ook alleen hoe zit dat kwa angst hij zal tegenstribbelen en doe het dan samen met mijn vriend maar word hij dan niet extra bang naar mij? anders laat ik het mooi een ander doen.wil niet dat hij mij zal haten omdat iuk hem wiek of mijn vriend omdat hij hem vasthoud |
Zondag 8 Augustus 2010 5:13 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Soms kunnen ze wel een link leggen naar de persoon die het deed. Bij mijn grijsje zou ik het NOOIT zelf doen, die vergeeft het me echt niet meer, dat weet ik bij hem. Fluf is een wringertje maar eens gewiekt of nageltjes klaar met vijlen dan is hij direct weer mijn knuffelbeertje. Hangt echt wat van het karakter van de gaai zelf af. |
Zondag 8 Augustus 2010 5:52 pm |
|
|
DeniseCyril
Kuikentje
dat is dus lastig, ik heb mijn grijsje wel zelf wel gedaan tenminste het laatste stukje en binky en ziggy mijn valkjes ook, maar bij de bonte boer ja ik weet het niet twijfel misschien vergeeft hij het me nooit zoals jij bij je grijsje...dan word het toch maar iemand anders dan weet ik het inelkgeval zeker... |
Zondag 8 Augustus 2010 5:57 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Het moeilijke is natuurlijk dat je zijn karakter nog iet echt kent. Ik zou het de eerste keer laten doen en eens hij beter gewend is kan je dan zelf gaan wieken. |
Zondag 8 Augustus 2010 6:04 pm |
|
|
DeniseCyril
Kuikentje
|
|
|
Ik heb hem gisteren laten wieken. hij blijft geflipt na een hoop werk heb je hem eindelijk te pakken en zet je hem bij je neer is het goed maar ervoor je krijgt hem met geen mogelijkheid de kooi uit dan bijt ie je echt hard dus ik durf dat niet haha, moest gisteren even een handschoen aan om hem te pakken en mee te nemen naar de dierenwinkel anders had ik waarschijnlijk wel een goeie bijtwond gehad.
Ik snap niet wat er met hem is vind het wel zielig hijs doodsbang, en mijn kleine bb vind hem niet zo leuk, kan wel samen in een kooi maar zogauw ze inelkaars buurt zijn haha, ik hoop dat jacco er bovenop komt maar vraag me af of hij wel tam is, maar dat geeft niet als hij maar gelukkig word en dat ze wel samen leren bijelkaar in de kooi te kunnen.
maar heb het met me valkjes ook afentoe ruzie en dan ist weer goed...
als hij gewend is altijd in een kooi te zitten is dit een ontzettend grote stap hij komt er zelf niet uit, of het goed is hem steeds te pakken ik weet het niet hij is erg geflipt dan... |
Woensdag 11 Augustus 2010 12:42 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik denk dat je hem echt zal moeten leren opstappen met een opstapstok. Dat jagen achter hem is ook niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen.
Hoe zijn ze samen in de kooi? Kunnen ze beide rustig eten of wordt er eentje aangevallen?
Als je hem kan laten opstappen op iets door hem er op te lokken dan zal zijn vertrouwen snel groeien. |
Woensdag 11 Augustus 2010 1:08 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:15 pm
|
|
|
|
|