|
|
|
skyenlinda
Eitje
| hoe snel. |
|
|
hoe snel zoekt een bonte boer hun maatje uit? omdat het net lijkt of mijn bonte boer iedereen wel aardig vind. en ik de het baasje ben zou hij dan ook meer naar mij trekken? omdat ik altijd bij hem ben. hoe zit dat? |
Woensdag 2 December 2009 2:00 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
meestal als een bb in de pubertijd raakt, kan hij ook interesse gaan krijgen in anderen. dat hij naar iedereen trekt is een goed teken, hij is sociaal en ik kan dat alleen maar aanmoedigen. zodra je echter merkt dat hij opgewonden gaat raken en voer op gaat kokken, moet je dat gaan negeren want dan ziet hij jou als een partner, of de persoon bij wie hij dat dan doet.
een vogel beslist zelf wanneer hij graag bij iemand is of niet. iemand die hij niet mag laat hij ook snel genoeg merken hoe of wat.
geniet lekker van elkaar, dat is alleen maar leuk. en tegen de tijd dat hij meer verliefd op je wordt, kunnen we je wel weer raad geven wat te doen. |
Woensdag 2 December 2009 3:30 pm |
|
|
skyenlinda
Eitje
oke dankje hij is al voer bij mij aan het voer kokken. en hij vind het ook heel erg lekker als ik hem aai in zijn nek.  |
Woensdag 2 December 2009 3:41 pm |
|
|
|
|
skyenlinda
Eitje
quote:
Originally posted by skyenlinda
oke dankje hij is al bij mij aan het voer kokken. en hij vind het ook heel erg lekker als ik hem aai in zijn nek.
|
Woensdag 2 December 2009 3:59 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
in dat geval negeer je het kokken. zet hem even op een andere plek, leidt hem af met iets en dan kan je weer verder. telkens al hij opkokt even afleiden, dan heeft hij het zo door. nek aaien mag. kopje kroelen ook. niet over rug, buik of tussen pottjes aaien, dat zijn de gevoelige zones die hem opwinden hahahaha. |
Woensdag 2 December 2009 4:02 pm |
|
|
skyenlinda
Eitje
soms zit hij ook aan mijn tanden en aan mij lip enineens bijt hij dan harder hoe komt dat dan? en hoe kan je zien dat mijn bb-tje het naar zijn zin heeft? |
Woensdag 2 December 2009 9:02 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
je bb-tje is gewoon alles uit aan het proberen. dus bijt hij overal zachtjes in en proeft hij alles. soms gaat het wat harder omdat hij wil weten wat het is en hoe ver hij kan gaan. als jij dat niet wilt, kun je gewoon nee zeggen en zachtjes de snavel wegduwen.
als hij het niet naar zijn zin zou hebben, zou hij niet bij jou of anderen willen komen, heel stil zijn, in elkaar gaan zitten.
kortom zolang hij levendig is, alles wil onderzoeken en overal enthousiast aan meedoet, is hij tevreden. in de avond kan hij zelfs gaan knarsen met zijn snavel. dat is het toppunt van tevredenheid. als je hem dat hoort doen is hij helemaal in zijn nopjes.
maak je niet ongerust, jou bb-tje is gelukkig waar hij is. |
Donderdag 3 December 2009 7:52 am |
|
|
skyenlinda
Eitje
oke bedankt nu heb ik er wat meer vertrouwen in  |
Donderdag 3 December 2009 11:29 am |
|
|
|
|
Carusolicious
Eitje
Wij zijn zelf ook nieuw als het gaat om bonte boertjes.
Er zijn nu ook voor mij een aantal vragen beantwoord. |
Woensdag 27 Januari 2010 12:55 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:16 pm
|
|
|
|
|