Info Jardine papegaai

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
floranne
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Dank Nel,

Picou is 2 jaar geworden en inderdaad , hij is een beetje "karaktervoller" Twisted Evil aan het worden.
Duurt dat lang?
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 7:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Ik zou het je graag vertellen Floranne. Bobbie is weggevlogen toen hij 3 jaar was en zat toen nog in de puberteit om het zo maar te zeggen, probeerde vrij vaak zijn grenzen te verleggen, dit in tegenstelling tot Dinky.

Hij ligt nu in mijn tuin begraven. Ik kan je hierover dus niet verder informeren helaas.
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 7:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
floranne
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Het gaat door me heen dat Bobbie er niet meer is. Crying or Very sad (Het spijt me heel erg als ik je met mijn vragen misschien weer heel veel verdriet aandoe.)

Heb je veel informatieboekjes over o.a.Jardines en andere Afrikaanse Papegaaien? Kan je me eventueel eens titels doorgeven a.u.b.?
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 10:14 pm
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by floranne
Het gaat door me heen dat Bobbie er niet meer is. Crying or Very sad (Het spijt me heel erg als ik je met mijn vragen misschien weer heel veel verdriet aandoe.)

Heb je veel informatieboekjes over o.a.Jardines en andere Afrikaanse Papegaaien? Kan je me eventueel eens titels doorgeven a.u.b.?

Hoi Floranne,

Geeft niet, daar kan je niets aan doen. Die pijn voel ik elke keer weer als er een vogel weg gevlogen is. Alle valkparkieten die ik hier op zijn om die reden ook allemaal opvangers, uit asiel etc.

Ik heb het volgende boekje:

Afrikaanse papegaaien
Rick Jordan & Jean Pattison

ISBN 90-73217-06-7

Dit boekje werd verkocht tijdens een symposium over papegaaien. Ik heb het boekje nooit in een winkel zien liggen.
De leeftijd staat niet in dit boekje, dat heb ik weer van iemand anders gehoord die weer een ander boekje heeft. Welk boekje dat is dat weet ik niet.
Bericht Vrijdag 21 Augustus 2009 7:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
floranne
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hartelijk dank.
Bericht Vrijdag 21 Augustus 2009 1:21 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:18 pm
  Berichten van afgelopen: