|
|
|
floranne
Beginnende vlieger
Dank Nel,
Picou is 2 jaar geworden en inderdaad , hij is een beetje "karaktervoller" aan het worden.
Duurt dat lang? |
Donderdag 20 Augustus 2009 7:25 pm |
|
|
|
|
Nel
Vlieger
|
Ik zou het je graag vertellen Floranne. Bobbie is weggevlogen toen hij 3 jaar was en zat toen nog in de puberteit om het zo maar te zeggen, probeerde vrij vaak zijn grenzen te verleggen, dit in tegenstelling tot Dinky.
Hij ligt nu in mijn tuin begraven. Ik kan je hierover dus niet verder informeren helaas. |
Donderdag 20 Augustus 2009 7:37 pm |
|
|
floranne
Beginnende vlieger
Het gaat door me heen dat Bobbie er niet meer is. (Het spijt me heel erg als ik je met mijn vragen misschien weer heel veel verdriet aandoe.)
Heb je veel informatieboekjes over o.a.Jardines en andere Afrikaanse Papegaaien? Kan je me eventueel eens titels doorgeven a.u.b.? |
Donderdag 20 Augustus 2009 10:14 pm |
|
|
Nel
Vlieger
|
quote:
Originally posted by floranne
Het gaat door me heen dat Bobbie er niet meer is. (Het spijt me heel erg als ik je met mijn vragen misschien weer heel veel verdriet aandoe.)
Heb je veel informatieboekjes over o.a.Jardines en andere Afrikaanse Papegaaien? Kan je me eventueel eens titels doorgeven a.u.b.?
Hoi Floranne,
Geeft niet, daar kan je niets aan doen. Die pijn voel ik elke keer weer als er een vogel weg gevlogen is. Alle valkparkieten die ik hier op zijn om die reden ook allemaal opvangers, uit asiel etc.
Ik heb het volgende boekje:
Afrikaanse papegaaien
Rick Jordan & Jean Pattison
ISBN 90-73217-06-7
Dit boekje werd verkocht tijdens een symposium over papegaaien. Ik heb het boekje nooit in een winkel zien liggen.
De leeftijd staat niet in dit boekje, dat heb ik weer van iemand anders gehoord die weer een ander boekje heeft. Welk boekje dat is dat weet ik niet. |
Vrijdag 21 Augustus 2009 7:04 am |
|
|
|
|
floranne
Beginnende vlieger
Hartelijk dank. |
Vrijdag 21 Augustus 2009 1:21 pm |
|
|
|