quote:Originally posted by Tommy
Met offtopic Max gaat het goed joh!!! Maar het is nog wel een krakkemikkig oudje kwa lopen en klimmen ed Mjah,...dat wordt ook niet in 1 keer anders natuurlijk
Ik denk dat je dan niet bang hoeft te zijn voor een kruising tussen je eigen vogels. Ik heb dat ook wel eens gedacht met Guano en Pepper (2 verschillende aratinga soorten), maar tot nu toe trekken ze helemaal niet naar elkaar en ze wonen ook niet samen. Zou het perongeluk toch gebeuren omdat t een echt love duo was, dan zou ik er geloof ik ook niks aan doen Maar of ik de jongen dan later kwijt wilde??? uhhmm ik weet t niet hoor
wat fijn dat het zo goed gaat met het "oudje"
Ik zou er toch wel eentje kunnen overnemen???
quote:Originally posted by Tommy
Met offtopic Max gaat het goed joh!!! Maar het is nog wel een krakkemikkig oudje kwa lopen en klimmen ed Mjah,...dat wordt ook niet in 1 keer anders natuurlijk
Ik denk dat je dan niet bang hoeft te zijn voor een kruising tussen je eigen vogels. Ik heb dat ook wel eens gedacht met Guano en Pepper (2 verschillende aratinga soorten), maar tot nu toe trekken ze helemaal niet naar elkaar en ze wonen ook niet samen. Zou het perongeluk toch gebeuren omdat t een echt love duo was, dan zou ik er geloof ik ook niks aan doen Maar of ik de jongen dan later kwijt wilde??? uhhmm ik weet t niet hoor
haha ja, zou wel moeilijk zijn om ze weg te doen dan, maar ineens 4 erbij bijvoorbeeld is dan wel erg druk ineens
fijn dat het zo goed gaat met Max! heb je hem al nieuwe dingen kunnen leren?
ik vind het nog steeds een beetje jammer natuurlijk maar dit was uiteindelijk wel de beste oplossing en ik vind het fijn dat ik zo toch nog kan horen hoe goed het gaat! D
De bonte Meyer of boerse Meyer komt wel voor
Heb er al eens 1 foto van gezien niet zo gek aangezien de 2 soorten familie van elkaar zijn
Deze had Meyer voetjes bb vleugels met Meyer geel boven aan
Een bb kopie met Meyer ogen
De blauwe Meyer borst
Weet niet welke kleur de rug had bb kleur of fel Meyer blauw
Moeders was een bb en pa een Meyer
Zondag 30 Oktober 2011 10:40 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:19 pm