Meyer papegaai?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hhahahahaha, Laura Nee! Nee! Laughing

Voor mij? Een jardine, toch een meyer en een muisparkiet (als ik die van ellenparrot zie dan smelt ik ervoor). Maar, alles op zijn tijd, voorlopig is het goed zoals het is nu en kan ik ze nog aan dus we gaan niet overdrijven, hihihihi maar het lijstje is nog niet compleet dus wie weet voor de toekomst. Laughing
Bericht Vrijdag 17 Juni 2011 8:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik was Pipo na mn vakantie bijna kwijt aan mn vader (daar hebben de vogels gelogeerd toen we op vakantie waren) die twee waren dikke maatjes!! Pipo heeft ze de oren van de kop gekletst, hij gelooft nu eindelijk dat Pipo echt praat en vertelt het aan iedereen die het maar wil horen. Ik belde op om te vragen hoe het ging en dan was het van: "weet je wat Pipo heeft gezegd? En moet je dit horen! En hij fluit zus en zo...."
Ik had dus bijna een nieuwe vogel moeten zoeken, maar kreeg m toch weer mee...ik zou ook wel nog een vogel willen, maar dat gaat niet gebeuren, is ook niet meer praktisch voor ons helaas...
Bericht Vrijdag 17 Juni 2011 8:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:20 pm
  Berichten van afgelopen: