|
|
|
dennis.l
Kuikentje
Dat zou fijn zijn !  |
Zondag 7 Maart 2010 9:57 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Misschien is het handig als Kea zelf zijn nummer doorgeeft? Wij zijn er niet om telefoonnummers van andere mensen door te geven. (Dit ivm privacy) |
Maandag 8 Maart 2010 11:03 am |
|
|
dennis.l
Kuikentje
Dat begrijp ik wel.(ivm privacy) Neem aan dat kea wel meer telefoontjes krijgt van mensen die een vogel willen aanschaffen, daar is hij- zij toch kweker voor. Maar goed alle respect hoor.
Alleen een beetje jammer dat kea zijn mail niet leest, want zo kom ik niet in contact natuurlijk. Of het mailadres is gewijzigd is ook nog een mogelijkheid.
Ik wacht wel even af nog en anders ga ik verder zoeken naar een goede kweker.
Bedankt in ieder geval ! |
Maandag 8 Maart 2010 11:15 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

http://www.fluffies.org/nl/vie.....;start=135
Plaats anders via bovenstaande link ook een berichtje, dat is zijn gebruikerspagina. Zo kan je laten weten dat je een mail stuurde. Kea is echt heel druk en zijn dieren gaan voor op zijn pc dus moet je gewoon echt geduld hebben. |
Maandag 8 Maart 2010 11:40 am |
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by Sarah
http://www.fluffies.org/nl/viewtopic.php?t=7157&start=135
Plaats anders via bovenstaande link ook een berichtje, dat is zijn gebruikerspagina. Zo kan je laten weten dat je een mail stuurde. Kea is echt heel druk en zijn dieren gaan voor op zijn pc dus moet je gewoon echt geduld hebben.
het probleem is gewoon dat hij niet veel mail leest en al helemaal hier niet veel aanwezig is. Nu.. ik hoop voor je dat je contact krijgt.. op enig moment LOL |
Dinsdag 9 Maart 2010 12:08 am |
|
|
|
|
dennis.l
Kuikentje
Ik heb nu contact met een andere kweker, alleen weet ik hier nog weinig van.
Ik hou jullie op de hoogte. Hij heeft nu 3 jongen zitten en doet ook aan handopfok. Hij heet wilco. Weet nog niet waar enzo. |
Dinsdag 9 Maart 2010 7:31 am |
|
|
Nel
Vlieger
|
Hoi Dennis,
Lees nu je vraag pas, sorry.
Nee, ik heb de jardines niet zelf gepapt. Waren al zelfstandig toen ze bij mij kwamen wonen.
groetjes, Nel |
Vrijdag 12 Maart 2010 12:35 pm |
|
|
|
|
dennis.l
Kuikentje
Geeft niet Nel...
Ik hoor na het weekend van een kweker of er een man bij zit van het nestje van 3. Zo ja dan wil hij de mannen handopfok doen.
De kweker laat ze niet testen op ziektes... dat niet.
Als hij bloed wil afnemen zodat ik het op kan sturen meteen en het is allemaal goed dan vind ik dat niet erg.
Doe ik gelijk alle 4 de ziektes, want die kweker doet alleen 1 de andere weer 2.
qua prijs is het uiteindelijk ongeveer hetzelfde met de testen erbij.
Ik ben benieuwd, ik wil ook eerst nog kijken hoe alles eruit ziet voordat ik een beslissing neem. |
Vrijdag 12 Maart 2010 7:46 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:20 pm
|
|
|
|
|