Moet helaas mijn Bonte Boer verkopen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
Bonte Richard
Eitje

Moet helaas mijn Bonte Boer verkopen  Reageer met quote  

Wegens mijn gezondheid moeten we helaas onze Senegal papegaai (bont boertje) verkopen. De naam van de papegaai is Kairo. Het geslacht is onbekend. Kairo is geboren op 23 maart 2008 en is sinds augustus 2008 bij ons.

Kairo is een ontzettend lieve en tamme papegaai. Kairo spreekt nog niet echt maar in zijn gebrabbel kun je een aantal woorden thuis brengen.
We hebben Kairo een aantal dingen aangeleerd. Hij kan bijvoorbeeld kusjes geven, een poot geven, draaien op de speelboom, naar je toe vliegen op comando en van plaats veranderen als je daar om vraagt.

Kairo wordt verkocht samen met zijn kooi, speelboom, al zijn speeltjes, de houdsnippers en het voer wat we nog hebben.

Er is een Baby certificaat aanwezig die wij hebben ontvangen bij de aanschaf van Kairo. Kairo is ook geringd. We hebben een aantal filmpjes van Kairo op YouTube gezet. Als je op de onderste link klikt kom je vanzelf op de site waar de filmpjes staan. Het is erg leuk om te bekijken wat Kairo allemaal kan.

Voor meer informatie en/of vragen kun je mailen naar Esrich20.----- AUB EMAILADRES VERWIJDEREN! -----.hotmail.com .

Link naar YouTube: http://www.youtube.com/results.....o&aq=f
Bericht Zaterdag 7 Februari 2009 3:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
WendyBroer
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hoi,

Aan welke prijs zat je zelf te denken?
En bij welke kweker komt Kairo vandaan?

gr Wendy
Bericht Zaterdag 7 Februari 2009 4:20 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, wat jammer dat Kairo een nieuw huisje zoekt. Heb net ff gaan kijken naar de filmpjes en moet zeggen, het is een lief schatje hoor wat je daar hebt. Hoop dat Kairo een huisje vindt waar ze net zoveel met hem of haar bezig zijn als jullie in elk geval gedaan hebben want Kairo is echt wel een slim gaaitje die veel wil leren, dat valt op.

Sterkte in elk geval, ik las dat het om gezondheidsredenen ging Troosten
Bericht Zaterdag 7 Februari 2009 7:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat jammer dat hij een ander huisje moet zoeken. Het zou wel handig zijn als je de prijs er bij zet. Dan weten mensen waar ze aan toe zijn. Wink
Bericht Zaterdag 7 Februari 2009 7:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bonte Richard
Eitje

Reageer met quote  

Omdat we Kairo inclusief kooi, speelboom, speeltjes, voer en alle toebehoren verkopen vragen we er € 325,- voor.

We vinden het echt heel erg jammer dat we Kairo weg moeten doen. Het is inderdaad om mijn gezondheid. En dat gaat voor, hoe spijtig dat ook is.

Groetjes Esther.
Bericht Zaterdag 7 Februari 2009 8:16 pm
Bonte Richard
Eitje

Reageer met quote  

OW, was vergeten te vermelden waar hij vandaan komt. Kairo komt bij een hobby kweker uit Almere. Deze kweker is voorzitter van het papegaaienblad de Pakara.

Groetjes Esther.
Bericht Zaterdag 7 Februari 2009 8:18 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Sorry,door omstandigheden,al een hele lange btijd niet meer hier geweest.
Maar voor gaaitjes die echt een bijzonder adres zoeken,vraag je zo iets niet.

graag neem ik hem over,maar dan zal er over de prijs onderhandelt moeten worden.

groetjes danny
Bericht Zondag 8 Februari 2009 5:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Bonte Richard
Eitje

Reageer met quote  

Heey Danny,

We zoeken inderdaad een goed huis voor Kairo. Maar van deze prijs sta ik niet te kijken. Het is ook niet zo dat hij met spoed, dus voor een klein prijsje, weg moet.

Bonte Boertjes zijn niet goedkoop in de aanschaf. De kooi, speeltjes en de speelboom kosten ook wel wat. En dan het voer, de beloningen en alle andere dingen die we er extra bij hebben voor Kairo. Dus ik denk niet dat er veel aan de prijs gedaan kan worden.

Mocht je als nog interesse hebben dan zou je me kunnen mailen. Esrich20.----- AUB EMAILADRES VERWIJDEREN! -----.hotmail.com.

Groetjes Esther.
Bericht Zondag 8 Februari 2009 9:33 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik ben het wel met eshter eens als ze kooi etc erbij dit.

als hij van de pakara voorzitter komt neem ik aan dat hij ook getest is op alle papegaaien ziekten?
Bericht Zondag 8 Februari 2009 10:01 am
Bonte Richard
Eitje

Reageer met quote  

Kairo zelf is niet getest op ziektes. Zijn ouders daan in tegen wel. En omdat we dat wisten hebben we er voor gekozen om Kairo niet te testen omdat daar ook weer extra kosten aan verbonden zijn!

Groetjes Esther.
Bericht Zondag 8 Februari 2009 10:18 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

raar iemand die lid is van de pakara moet jongen laten testen voor de verkoop.
Bericht Zondag 8 Februari 2009 4:50 pm
Bonte Richard
Eitje

Reageer met quote  

Ja dat is misschien wel waar. Maar de ouders van Kairo waren wel getest en we hebben er zelf voor gekozen om Kairo niet te laten testen, omdat zij ouders al getest waren en omdat Kairo er gewoon goed fit en gezond uitzag. Niet dat een vogel dan niet ziek kan zijn. Maar goed.

Vandaag hebben we Kairo verkocht. Hij krijgt echt een goed huis. Deze mensen hadden veel ervaring met papegaaien en met andere vogels.

Kairo zal hier zeker gemist worden, maar het is beter voor mijn gezondheid!!! Bedankt forum voor al jullie goede informatie en wijze tips!!

Groetjes Esther.
Bericht Woensdag 11 Februari 2009 12:08 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hopelijk vind je een goed huisje voor Kairo
Bericht Woensdag 11 Februari 2009 12:59 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Veel sterkte Troosten
Bericht Donderdag 12 Februari 2009 7:46 am
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. Toch heel veel sterkte. Zoiets is niet makkelijk Troosten
Bericht Donderdag 12 Februari 2009 1:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:20 pm
  Berichten van afgelopen: