Ik ben Mariska 22 jr.
Heb sinds gisteren een bonte boer
Was al heel erg lang op zoek en nu is ze er eindelijk!
Het is een popje van 5 jaar.
Heb haar over genomen van mensen die ook heel gek met haar waren maar door de komst van een tweeling die ernstig allergies zijn voor vogels moesten ze haar helaas weg doen.
Nu is ze bij mij, volgens mij heeft ze het erg naar haar zin.
Ik denk zelf dat ik al wel redelijk veel weet over de bonte boer maar ik ben hier om er nog veel meer over te leren en natuurlijk om ervaringen te delen.
Ook ben ik benieuwd naar andere bonte boertjes, hoe zij leven, welke speelgoed ze leuk vinden etc.
Nou tot ziens op het forum.
Gr. Mariska
Vrijdag 18 December 2009 12:52 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
hallo Mariska en welkom hier. leuk een BB-tje te hebben. er zijn hier meerdere die er een hebben. hele leuke vogels. zeker weten dat jullie het samen goed gaan vinden.
Hoi Mariska, welkom en heel veel lees en schrijf plezier hier
Er zijn hier vele BB-tjes op het forum. Het zijn ook heel leuke gaaitjes
Vrijdag 18 December 2009 1:24 pm
ellenparrot Ervaren vlieger
welkom Mariska! leuk dat je ook een bb'tje hebt! En vooral fijn te horen dat jij deze vogel een goed huisje hebt geboden. Bb'tjes zijn geweldig! ha ha. ik ben natuurlijk bevooroordeeld.....
Van harte welkom hier op het forum. Veel plezier hier en ja, BB'tjes zijn geweldig. Zelf heb ik er eentje overgenomen die spreidpootjes had, laten behandelen en hahahhaa, wat een knapperd is het geworden zeg. Je kan in ons dagboek allemaal leuke dingen vinden, samen met die van ons grijsje. Veel plezier.
Zaterdag 19 December 2009 7:52 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:21 pm