Oproep voor opvang tijdens vakantie (bonte boer en meyertje)

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
ellenparrot
Ervaren vlieger

Oproep voor opvang tijdens vakantie (bonte boer en meyertje)  Reageer met quote  

Ikzelf kan de vogels niet in huis nemen. Op verzoek van Jean-Paul, plaats ik het op wat forums. De vogels zijn niet getest. Misschien hier iemand?

From: Jean-Paul Joosten
Date: 3-1-2012 22:25:01
To: Ellen Uittenbogaard
Subject: Vraag over een papegaaien opvang

Hallo Ellen,

Je kent mij niet maar ik heb jouw email adres via Ed Posthumus, een collega van mij. Al pratende kwamen we op het onderwerp huisdieren en vertelde ik hem dat ik een bonte boer en een Meyer papegaai heb. Vervolgens hadden we het over vakanties en vertelde ik hem dat ik op zoek ben voor een goed vakantie adres voor mijn 2 papegaaitjes. Hij gaf vervolgens aan dat jij wellicht een goed adres kent. Ik heb ze vorig jaar naar de Stichting Papegaaienhulp in Erica gebracht. Dat beviel op zich goed maar twee een half uur rijden om ze weg te brengen en vervolgens nog een keer om ze weer op te halen vond ik wel erg lang.

Hierbij daarom de vraag of je misschien een betrouwbaar adres weet voor een bonte boer en een Meyer in de omgeving van Dordrecht/Rotterdam.

Vriendelijke groeten,

Jean-Paul Joosten
Bericht Zondag 22 Januari 2012 1:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Misschien handig om de vakantieperiode erbij te zetten?

Zelf woon ik in genoemde omgeving, heb jaaaaaaren allerlei vogels opgevangen maar doe het nu niet meer. Als de vakantieperiode bekend is zal ik gaan rondvragen.
Bericht Dinsdag 24 Januari 2012 8:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Nel
Misschien handig om de vakantieperiode erbij te zetten?

Zelf woon ik in genoemde omgeving, heb jaaaaaaren allerlei vogels opgevangen maar doe het nu niet meer. Als de vakantieperiode bekend is zal ik gaan rondvragen.

dank voor je reactie. Alleen is er nu nog geen periode bekend. Hij zoekt een vast adres voor als hij met vakantie gaat, zeg maar.
Bericht Dinsdag 24 Januari 2012 10:45 pm
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Hmmm ... dat zal niet meevallen want de kans is altijd aanwezig dat het vaste óppasteam' dezelfde periode met vakantie gaat.
Succes.
Bericht Woensdag 25 Januari 2012 8:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Bowie & Limbo
Fladderaar

Reageer met quote  

Ook zou ik graag willen weten of ze gekortwiekt zijn (aangezien ik mijn vogels iedere dag mee naar buiten neem op hun rollator) en of ze pellets eten?
Ik ben niet heel vaak op vakantie, ik ben alleen in de zomervakantie de eerste drie weken weg, en voor deze ene keer ga ik ook in de herfstvakantie weg. Mijn vogels zitten altijd los!
Dus als er echt niemand is die ze wil opvangen, dan wil ik ze wel opvangen.
Mits ze gekortwiekt zijn en ze pelletvoeding krijgen.

Ik ben echter wel een "kind" (15), maar ben wel vrijwilliger bij st. papegaai en heb een consult over gedrag gehad bij Dr. Jan Hooimeijer. Heb binnekort ook een cursus EHBO met papegaaien.

Ik woon in Oisterwijk, dat is een klein uurtje rijden vanaf Dordrecht.

Ik hoor het wel!
Bericht Woensdag 25 Januari 2012 7:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Bowie & Limbo
Ook zou ik graag willen weten of ze gekortwiekt zijn (aangezien ik mijn vogels iedere dag mee naar buiten neem op hun rollator) en of ze pellets eten?
Ik ben niet heel vaak op vakantie, ik ben alleen in de zomervakantie de eerste drie weken weg, en voor deze ene keer ga ik ook in de herfstvakantie weg. Mijn vogels zitten altijd los!
Dus als er echt niemand is die ze wil opvangen, dan wil ik ze wel opvangen.
Mits ze gekortwiekt zijn en ze pelletvoeding krijgen.

Ik ben echter wel een "kind" (15), maar ben wel vrijwilliger bij st. papegaai en heb een consult over gedrag gehad bij Dr. Jan Hooimeijer. Heb binnekort ook een cursus EHBO met papegaaien.

Ik woon in Oisterwijk, dat is een klein uurtje rijden vanaf Dordrecht.

Ik hoor het wel!

Ik ga het voor je navragen!
dank voor je reactie.
groetjes, Ellen
Bericht Woensdag 25 Januari 2012 11:04 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:21 pm
  Berichten van afgelopen: