Otto en zijn trucjes

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier werkt mijn kleine aapje eigenlijk niet graag op tafel, op tafel wil ie altijd kattekwaad zien uit te halen. Hij werkt het liefst als ie op zijn playtop zit of als ie bij me zit.
Bericht Donderdag 31 Juli 2008 6:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Als Gogo bij mij zit, wil hij alleen maar knuffelen. Dat werkt niet. Dat wil hij eigenlijk ook wel een beetje op tafel, maar das een kwestie van wat meer achteruit zitten. Verder kan hij volgens mij geen kattekwaad uithalen. Ik laat de tafel leeg op hetgeen wat ik wil doen met hem na, zet de stoelen een eind achteruit, omdat meneertje anders daarop gaat zitten. Dan kan hij alleen nog rond gaan rennen, maar dat is meer Weekamps specialiteit. Filmpjes volgen daar nog over in mijn dagboek... Laughing
Bericht Donderdag 31 Juli 2008 7:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm dat is natuurlijk ook slim, de tafel gebruiken. Helaas had ik dan een hele grote tafel nodig. Zazu is dol op kegelen. Het heeft eeuwen geduurd voordat hij met het kegelen wilde stoppen. Laughing
Bericht Donderdag 31 Juli 2008 9:28 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Nou, geen truucje van Otto, maar wel een gemeenigheidje! Evil or Very Mad
Ik had Otto eruit gehaald. Even bij de kooi van Joris kletsen, kijken hoe het gaat.
Joris beetje verlegen en onderdanig. Otto eerst rustig kijken en ineens haalt hij me agressief uit!
Joris zat gewoon in zijn kooi, dus niets aan de hand, maar ik vond het wel smerig van Otto!! Bah! Omdat hij de oudste is zeker, dan denkt hij dat hij Joris wel aankan, want die is nog baby!

Ik denk dat hij de lente in de bol heeft. Hij kan ook niet ´normaal´ doen tegen mij. Loopt de hele tijd lomp te doen en te stoeien (wel zonder te bijten hoor). Hij is wel lief, maar wel erg druk en lomp op het moment! Laughing
Bericht Maandag 20 April 2009 1:05 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De zomer in zijn bol Mr. Green
Wat jij omschrijft zo kan Herman ook doen. Heel vals Shh!
Bericht Maandag 20 April 2009 7:11 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, hier ook, echt Fluf. Alleen verstopt Fluf het echt niet goed Laughing Laughing Laughing
Bericht Woensdag 22 April 2009 8:56 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Otto was in een héle rare bui. Hij was ook continu aan het brabbelen en praten. Maar dan ook echt zonder pauze! Hij praat redelijk veel hoor, maar dit was wel extreem. Gewoon zijn snaveltje niet kunnen houden!
Bericht Woensdag 22 April 2009 9:00 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihihi, verkeerd pilletje geslikt deze morgen? Laughing Laughing
Bericht Woensdag 22 April 2009 9:00 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Haha, wie weet!!!
Bericht Woensdag 22 April 2009 9:02 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha hij zat lekker op z'n praatstoel. Leuk is dat.
Geen plakband pakken hoor! Nanaaa!
Bericht Donderdag 23 April 2009 8:06 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Zijn boom is volgens mij de praatstoel. Hij zit nu ook daar weer heerlijk te kletsen de hele tijd... Iets in die boom zorgt daarvoor...maar wat?? Dat moet ik ze dan ook in de kooi geven, want dat vind ik wel heel leuk!! Very Happy
Bericht Donderdag 23 April 2009 3:08 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:21 pm
  Berichten van afgelopen: