Trots op Zorro

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
BingoBango
Net uit het ei

Trots op Zorro  Reageer met quote  

Hallo allemaal nou het is nu helemaal duidelijk en zeker,ik heb de eerste eigenaar van zorro gevonden en daar geinformeerd ik heb dus een oranjebuikie.Maar leuker is dat ie vandaag gespeeld heeft en het mooiste moment van de dag was tijdens het koken,toen heeft ie namelijk geprobeerd om voor het eerst naar me toe te vliegen.Alleen dat gaat nog niet zo goed want hij is in rui,is aan de ene kant wel een gelukkie dat ie in rui is dan moet ik hem wat vaker oppakken.Een beetje kroelen gaat ook al en dat allemaal na iets meer dan een week.Ik wordt alleen een beetje nerveus van alles wat ik lees en hoor over voeding maar goed daar moet ik op een gegeven moment wel uit komen.Maar goed het was vandaag een leuke dag met mijn nieuwe vriendje.

Grrrtttsss;
Ramon
Bericht Zondag 30 Mei 2010 9:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat een goed nieuws. leuk dat hij ook toenadering naar jou toe zoekt. ga zo door. Klappen
Bericht Maandag 31 Mei 2010 8:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat klinkt al hartstikke leuk!!!
Ik zou alleen je vogel niet in de keuken laten als je aan het koken bent. Als hij schrikt of niet goed landt, zit hij zo op een hete pan of erin. Je kunt trouwens aan de kleur toch gewoon zien of je een oranje buik hebt?
Bericht Maandag 31 Mei 2010 9:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
BingoBango
Net uit het ei

Kleur  Reageer met quote  

Beste Laura misschien heb jij de Senegalus,Mesotypus en Vesteri in het echt gezien maar ik niet en ik kreeg zorro toen hij behoorlijk in de rui was dus voor mij was het niet echt te zien.Plus dat wat er op het dna certificaat stond nogal tegenstrijdig was en tja foto's op het net zijn ook niet altijd even duidelijk.Maar we zijn nu een kleine 2 weken verder en je begint nu wel goed te zien dat het een oranjebuikie is.Ik ben alleen wel heel erg nieuwsgierig en hoop ze binnenkort ergens te kunnen zien de Senegalus en de Vesteri.

Grts;
Ramon
Bericht Dinsdag 1 Juni 2010 8:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:24 pm
  Berichten van afgelopen: