|
|
|
mel
Beginnende vlieger
| Update DJ |
|
|
Hoi hoi,
Even een opdate over DJ.
Hij is het hier helemaal gewend en het is een enorme aandachttrekker .
Het liefst zit hij een hele dag bij je en wilt een hele dag kusjes geven, en als je dit beu bent, dan word DJ boos en gaat ie in je vingers bijten.
Echt een beest met karakter dus ...
Maar hij snapt gelukkig wel veel, want als hij iets aan het uitvreten is en je zegt duidelijk een aantal keer nee, dan hou hij na een stuk of 5 keer wel op ( ja lekker uitproberen hoever hij kan gaan )
Ook heb ik hem laatst voor het eerst meegenomen onder de douche en ik was vol verbazing, maar dit is de eerst vogel die ik in huis heb die het wel lekker vind .
DJ zit graag op zijn speelplaatsje bovenop zijn kooi, en gooit dan al het speelgoed wat op zijn kooi ligt lekker naar beneden, zodat het vrouwtje weer wat te doen heeft.
Hij eet goed zelfstandig maar lust s'avonds nog wel een spuitje pap, want ik niet erg vind, want ik heb liever dat hij goed eet ( zeker na onze ervaring met zazoe...)
Hij heeft al een paar keer samen met Jane gezeten, maar hij moet nog niet zoveel van Jane weten, wat best zielig is voor Jane want zij doet heel goed haar best en is heel lief voor DJ, maar meestal krijgt ze dan een snak van DJ, waar Jane dus ook weer chagerijnig van word...
DJ is gewoon een supervogel met een lekker pittig karakter  |
Woensdag 22 Juli 2009 9:55 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Dat klinkt als een heerlijk ventje
Wat fijn dat Jane zo lief is tegen DJ. Hopelijk kan DJ dat over een tijdje ook waarderen  |
Woensdag 22 Juli 2009 10:07 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Wat een heerlijke gaai heb je erbij zeg. Hihihii, een heerlijke ondeugd heb ik zo de indruk. Leuk te lezen hoe het gaat met jullie.  |
Woensdag 22 Juli 2009 10:31 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:24 pm
|
|
|
|
|
|