|
|
|
Verdi
Eitje
| Verdi, mijn bonte boer zoekt een nieuw lief baasje |
|
|
Verdi, mijn bb'tje uit 2010 moet helaas weg vanwege mijn gezondheid. Ben al aan handen/polsen geopereerd en binnenkort volgt er weer een grote operatie, waardoor het niet meer lukt hem te geven wat hij nodig heeft.
Het is echt een scheetje, kerngezond en ontzettend tam (handopfok). Vermoed dat 't een menneke is (vanwege de kleur op de buik), maar weet het niet zeker. Zo lekker jong, valt natuuurlijk nog van alles te leren. Hij is speels en ondeugend, maar nooit bijterig, vals of dat soort dingen. Probeert je wel eens uit, maar tja: het is en blijft een gaaitje...
Verdi is aanhankelijk, maar trekt gelukkig niet naar één persoon, vindt eigenlijk alles wel reuze gezellig... Tuurlijk gaan zijn kooi en speeltje mee, ik heb zelfs nog (als iemand dat zou willen) een gloednieuwe kooi in de originele verpakking, zo eentje op wieltjes met aanvliegdak. Had ik willen plaatsen als er hier laminaat op de vloer lag.
Duidelijk is dus dat het echt niet in de planning zat dat ik Verdi weg zou moeten doen!
Ik vind het vreselijk, maar voor je maatje wil je het beste. Naar een handelaar gaat hij natuurlijk niet, maar een echte liefhebber mag me benaderen, ik gun Verdi gewoon een lief baasje en een leuk nieuw thuis!!!
Over een prijs worden we het dus vast eens, is niet mijn eerste zorg. Ik denk ongeveer aan 250, de nieuwe kooi was 140, maar dat komt wel. eerst een lief baasje, vind ik echt het belangrijkst!
Carolina |
Maandag 24 Januari 2011 11:31 am |
|
|
|
|
Binkieboertje
Net uit het ei
Sterkte! HOop dat Verdi een nieuw, lief baasje krijgt |
Zaterdag 12 Februari 2011 11:26 pm |
|
|
|
|
Huppelkut
Eitje
Hallo,
Ik weet niet of verdi al weg is maar mocht je hem nog steeds hebben. Ik kan je niet mailen.
Wij zijn ook nog opzoek naar een bonte boertje.
Mocht je iemand zoeken, email maar.
Groetjes |
Dinsdag 12 Juli 2011 6:25 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:24 pm
|
|
|
|