Verschil

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
stephen
Ervaren vlieger

Re: Verschil  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Allereerst welkom hier!

Volgens mij komt het gedrag redelijk overeen. Mag ik vragen waarom je voor de poicephalus soorten gaat? Very Happy

Zelf woon ik samen met een bonte boer (bijna 10 jaar alweer.. Laughing ) en ik vind bonte boertjes redelijk gemakkelijk in de omgang. Er stond hier op het forum iets over verschillen qua karakter.

Ik meen dat Kea met alle drie de soorten kweekt. Hij test ook op ziekten. (Heel erg belangrijk) http://www.fluffies.org/nl/geb.....hp335.html

ja ze verschillen inderdaad zeer van karakter Rolling Eyes maar je hebt zeker een schat van een gaaitje. ik heb wel een gedacht dat bb-tjes redelijk goed met andere dieren kunnen samengaan Vogeltjes maar dat hangt waarschijnlijk ook af van vogel tot vogel en bb-tjes geven ook niet echt veel stof af dus dat moet goed gaan als je de bak ten minste om de 2 dagen schoonmaakt. mijn pa heeft geen last van allergieën als de bak iedere dag word schoongemaakt en als ze redelijk vaak douchen.
Bericht Woensdag 15 April 2009 10:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:24 pm
  Berichten van afgelopen: