Wat zegt u meneer??

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
mel
Beginnende vlieger

Wat zegt u meneer??  Reageer met quote  

Ja, wat zegt u meneer DJ Very Happy , we zijn tot een grote ontdekking gekomen van het weekend!

Laatst was de buurman hier en ik vroeg aan hem of hij last had van het geblaf van Loena, want haar gedrag loopt de laatste tijd echt de spuigaten uit Shocked , maargoed, hij gaf aan dat ze af en toe nog steeds even jankt als wij weg gaan.
Ik dacht zelf dat dat gejankt over was, dus van het weekend moesten we even weg en ik dacht laten we opnemen hoelang Loena jankt als we niet thuis zijn.
Nou, Loena was stil hoor, maar DJ Laughing

DJ maakt normaal hoge toontjes, maar toen we gingen afluisteren wat er hier allemaal gebeurd konden we onze oren niet geloven!
DJ zat constant te brabbelen en geluiden te maken die hij nooit maakt als we thuis zijn.
Eerst schrokken we er gewoon een beetje van, want het leek wel of er een vreemde vent bij ons thuis was Shocked .
Hij maakt hele lage geluiden en probeert van alles en nog wat te zeggen.
Afijn, het was ontzettend bizar omdat geen enkel geluid ons bekend kwam... Het was DJ gewoon niet, zoals het klonk!
Ik dacht dat het geluid misschien wat vervormd was omdat het opgenomen was, maar Jane klonk ook gewoon als Jane.

En toen we het aan het afluisteren waren, gewoon in de woonkamer, was DJ natuurlijk betrapt Very Happy. En wat deed hij vervolgens...
Keihard hoge toontjes fluiten alsof hij niet anders kan Fluiten .

Haha, het was eerst een schok voor ons omdat hij zo anders was, maar wat een vogel zeg Hartje
Bericht Maandag 16 November 2009 9:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een grap - hoewel, van dat hondegejank kom je niet meer af Mr. Green
Bericht Maandag 16 November 2009 12:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihihi, super joh. DJ is betrapt, oei oei oei, wat zal die in z'n eer gekrenkt zijn. Maar, nu kan je wel je buurman het filmpje laten zien, wedden dat hij er goed kan om lachen. Ja
Bericht Maandag 16 November 2009 12:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Binkieboertje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Whaha, hij neemt je in de maling Wink
Doet Binkie ook, al is ie alleen en je luistert hem af, dan zit ie de oren van je kop af te praten Very Happy Terwijl hij als je bij hem zit hooguit Binkie of Jolanda zegt Laughing
Bericht Maandag 16 November 2009 5:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
mel
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Gekke vogels he, Jane, onze grijze roodstaart deed het ook op het begin hoor, ik zat op de wc en opeens hoorde ik Jane praten Very Happy en toen of ik dolenthousiast naar der kooi rende, hield ze natuurlijk op Laughing .
Ik ben benieuwd wanneer DJ durft te gaan babbelen als we erbij zijn. Fluiten
Bericht Dinsdag 17 November 2009 9:33 am
Binkieboertje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Durft Jane het nu wel in het openbaar Wink Gaaien zijn echt niet dom, iig Very Happy
Bericht Dinsdag 17 November 2009 6:16 pm
mel
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja, ja, Jane praat inmiddels de oren van ons hoofd af hoor Very Happy en als er visite er en er word veel gepraat, zet ze nog een tandje bij Laughing
Bericht Woensdag 18 November 2009 10:11 am
Binkieboertje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Altijd erboven uit proberen te komen he Razz De grasjes zijn al helemaal erg, als het regent krijsen ze de oren van je hoofd Wink Binkie schreeuwt altijd als je ergens druk mee bezig bent, of bij een verjaardag ofzo Wink
Bericht Woensdag 18 November 2009 10:26 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:25 pm
  Berichten van afgelopen: