welke kooi geschikt voor een bonte boertje?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
nicky_girl1
Eitje

welke kooi geschikt voor een bonte boertje?  Reageer met quote  

omdat m´n BBtje nog zo klein is heb ik nog geen kooi, maar nu is er zoooooooo veel keuze dat ik het allemaal niet meer weet! Stom! Stom!
wat voor kooi kan ik het t best kopen? en welke afmetingen zijn het best??
Bericht Maandag 14 December 2009 9:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Over het algemeen roepen we hier "hoe groter hoe beter" Mr. Green

To the point: ik heb zelf zo'n soort kooi: http://www.lorreco.nl/catalog/.....cts_id=787 en vind dat een mooie maat voor een BB-tje. Moet ik er wel bij zeggen dat Herman er heel veel uit is en op de kooi of boom speelt. Wanneer hij er echt veel in moet zitten is wat groter misschien wel wat leuker. Dan kunnen er wat meer speeltjes in en heeft hij net wat meer bewegings ruimte Wink
Bericht Maandag 14 December 2009 9:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
nicky_girl1
Eitje

Reageer met quote  

bedankt voor je reactie en het grappige is ..we hadden dezelfde kooi ook al gezien en we vinden hem heel mooi dus ga ik de knoop doorhakken en de king bestellen hahhaha Very Happy
ik heb trouwens ook je dagboek bekeken en wat een schatje is Herman zeg Hartje leuk om ook eens foto´s te zien van een BBtje als ze nog zo klein zijn!! prachtige vogels heb je zeg!! en ik heb al hele leuke ideetjes voor speelgoed van je gezien!! nogmaals bedankt Very Happy
Bericht Maandag 14 December 2009 10:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb voor mijn BB ook zowat diezelfde. Had een andere naam geloof ik maar voor de rest ziet ze er dezelfde uit.

Is inderdaad ideaal wanneer je gaaitje er regelmatig uit is.

Ik ga ze volgend jaar wel door een rvs kooi vervangen want ze is dan stilletjes aan aan vervanging toe en sinds onze grijze mannetje een rvs kooi heeft is onze BB wel best jaloers op zijn kooi en wil altijd daar gaan zitten dus dan maar ineens een grotere voor ons grijsje en dan die waar ons grijsje nu inzit voor onze bb houden, zal ik hem moeten gaan zoeken denk ik, hihihi.
Bericht Maandag 14 December 2009 10:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Daar heb je een mooie kooi aan - de king. Ideaal is ook de play top. Tenminste hier wordt er met veel plezier gebruik van gemaakt.

Thanks voor je complimenten Very Happy
Bericht Maandag 14 December 2009 10:55 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:25 pm
  Berichten van afgelopen: