omdat m´n BBtje nog zo klein is heb ik nog geen kooi, maar nu is er zoooooooo veel keuze dat ik het allemaal niet meer weet!
wat voor kooi kan ik het t best kopen? en welke afmetingen zijn het best??
Over het algemeen roepen we hier "hoe groter hoe beter"
To the point: ik heb zelf zo'n soort kooi: http://www.lorreco.nl/catalog/.....cts_id=787 en vind dat een mooie maat voor een BB-tje. Moet ik er wel bij zeggen dat Herman er heel veel uit is en op de kooi of boom speelt. Wanneer hij er echt veel in moet zitten is wat groter misschien wel wat leuker. Dan kunnen er wat meer speeltjes in en heeft hij net wat meer bewegings ruimte
bedankt voor je reactie en het grappige is ..we hadden dezelfde kooi ook al gezien en we vinden hem heel mooi dus ga ik de knoop doorhakken en de king bestellen hahhaha
ik heb trouwens ook je dagboek bekeken en wat een schatje is Herman zeg leuk om ook eens foto´s te zien van een BBtje als ze nog zo klein zijn!! prachtige vogels heb je zeg!! en ik heb al hele leuke ideetjes voor speelgoed van je gezien!! nogmaals bedankt
Ik heb voor mijn BB ook zowat diezelfde. Had een andere naam geloof ik maar voor de rest ziet ze er dezelfde uit.
Is inderdaad ideaal wanneer je gaaitje er regelmatig uit is.
Ik ga ze volgend jaar wel door een rvs kooi vervangen want ze is dan stilletjes aan aan vervanging toe en sinds onze grijze mannetje een rvs kooi heeft is onze BB wel best jaloers op zijn kooi en wil altijd daar gaan zitten dus dan maar ineens een grotere voor ons grijsje en dan die waar ons grijsje nu inzit voor onze bb houden, zal ik hem moeten gaan zoeken denk ik, hihihi.