|
|
|
Woppy
Fladderaar
| Woppy heeft bloedpennen |
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben reuze bezorgd om woppy!
Ik constateerde een tijdje geleden bij woppy een 4tal bloedpennen in de vleugels.
Ze is bezig met pennen wisselen..
Ik heb ze eruit getrokken, geheel in paniek, direct bloed opgestuurd naar Gendika maar alles was negatief.
Nu echter krijgt ze weer 3 nieuwe pennen in haar vleugels (uiteraard omdat ik die anderen eruit getrokken heb), maar daar zit ook bloed in.
Ik kan zien dat het geen gestold bloed is, de pennen zijn niet zwart ofzo.
Verder maakt ze het goed, eet goed, beweegt goed, zit niet bol en ze lijkt er ook niet echt last van te hebben ofzo.
Is dit iets om me vreselijk zorgen over te maken of word dit vaker gezien bij gaaien?
Ben echt bang dat er iets met haar is..
Heb dit keer de pennen laten zitten omdat eruit trekken ook niet veel zin heeft.
Alvast bedankt, Gr. Mariska |
Zaterdag 3 Juli 2010 12:35 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ow, niet meer uittrekken hoor, dat zijn gewoon de nieuwe pennen. Niets abnormaals hoor, zolang de pen nog niet volgroeid is is het ook normaal dat er bloed inzit. Laat ze maar rustig groeien, is niets om je zorgen over te maken. Uittrekken zou pijnlijk kunnen zijn en gaan ontsteken dus laat ze nu maar rustig komen. |
Zaterdag 3 Juli 2010 4:11 pm |
|
|
Woppy
Fladderaar
Oh Sarah heel erg bedankt voor je reactie.
Maakte me erg veel zorgen.
Gelukkig is het niet iets abnormaals.
Ik zal ze laten zitten!
Groetjes |
Zaterdag 3 Juli 2010 7:09 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Geen enkel probleem hoor. Ondertussen weet je ook zeker dat Woppy niet ziek is door de test dus is niet voor niets geweest.  |
Zaterdag 3 Juli 2010 8:10 pm |
|
|
|
|
Woppy
Fladderaar
Ja vind het altijd wel eng, ook al zijn ze getest.
Woppy komt elke dag wel even buiten en heb wel eens gehoord dat testen niet altijd 100% zeker hoeft te zijn.
Maargoed, ze ziet er verder heel goed uit dus denk dat het dan normaal is, misschien als de pennen volgroeid zijn dat het bloed er dan uit trekt.. |
Zondag 4 Juli 2010 1:03 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
zodra de veren helemaal volgroeid zijn gaa took het bloed weg. maak je geen zorgen. ht is allemaal in orde hoor. |
Maandag 5 Juli 2010 6:22 am |
|
|
|
|
Woppy
Fladderaar
Bedankt voor je reactie!
Het gaat inderdaad nog steeds goed met haar, ze heeft er gelukkig geen last van. Heb er maar niet weer aangezeten, komt vanzelf wel goed. |
Donderdag 8 Juli 2010 8:47 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:25 pm
|
|
|
|
|
|