|
|
|
avalonradio
Eitje
| aanschaf blauwe halsbandparkiet |
|
|
Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Ron getrouwd met Angelique en hebben 3 kinderen.
Nu hetgeen waarom we lid zijn geworden van dit mooie forum, wij zijn op zoek naar een blauwe halsbandparkiet, we hebben ook foto's van een blauwe ino of ini gezien, erg mooi. Dankzij dit forum hebben we een hoop geleerd en gelezen. Dus als er iemand op het forum is die weet waar we een mooie blauwe kunnen kopen horen we het graag. Het liefst zo jong mogelijk natuurlijk, want we willen hem zo tam mogelijk maken.
Gr Ron |
Dinsdag 9 Maart 2010 4:29 pm |
|
|
|
|
Assie
Vlieger
Hier in Aadorp zit een echte halsbandparkietenn liefhebber en kweker
Maar ik zie dat je in Ridderkerk woont
Het is wel 2 uur rijden.maar dan weet je zeker dat hij/zij van een liefdevolle kweker komt
succes  |
Dinsdag 9 Maart 2010 5:58 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Welkom op het forum, halsbandjes zijn erg mooi, de groene vliegen bij ons in het wild.... Ik vind het wel schreeuwerds moet ik zeggen...  |
Dinsdag 9 Maart 2010 6:11 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Hoi, welkom hier.
Succes met je zoektocht naar een mooi blauw halsbandje  |
Dinsdag 9 Maart 2010 7:56 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Van harte welkom hier op het forum en heel veel plezier hier. Zelf ken ik geen kweker maar hoop wel dat je er ene vindt. Ik vind het trouwens goed dat je een goede kweker zoekt en niet bij een winkel gaat kopen.  |
Woensdag 10 Maart 2010 8:01 am |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
welkom idd goed dat je een kweker zoekt
ik zou nog een klein tijdje wachten, ik geloogf dat de eerste kuikentjes binnenkort (een klein maandje) komen geloof ik alhoewel de eerste er geloof ik ook al zijn veel succes met je zoektocht  |
Donderdag 11 Maart 2010 9:40 pm |
|
|
|
|
avalonradio
Eitje
Hallo,
Ik ben vandaag gebeld door iemand die een nestje heeft van nu 4 weken. Dus komt erop neer dat hij nog met de hand gevoed moet worden. Nu hebben wij hier geen ervaring mee, deze man heeft zelf ook nog nooit met de hand grootgebracht, ze zitten nu nog bij de ouders in het nest. Nu mijn vraag is dit te doen voor een beginner als hij 5 weken oud is?
Gr Ron |
Zaterdag 24 April 2010 11:23 am |
|
|
Sarah
Moderator

Wil de kweker het jong niet bij de ouders laten zitten tot het jong is uitgevlogen? Dat is wel nog altijd het veiligste, zeker als je geen ervaring hebt en niet op de kweker kan terugvallen voor zijn ervaring hierbij, er kan zoveel foutgaan en er zijn enorm veel risico's aan verbonden. Ik zou het niet zomaar doen als je niet kan terugvallen op iemand. |
Zondag 25 April 2010 7:43 am |
|
|
|
|
morena79
Eitje
| goede keus hoor |
|
|
Toevallig hebben wij vorige week een blauwe halsbandparkiet van iemand gekregen. Die is tam en praat enorm veel super gezellig.
Succes hoor met het vinden |
Maandag 24 Mei 2010 7:17 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:54 pm
|
|
|
|
|