|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha je hebt dus al een klein voorproefje gehad. Misschien kan je daar een plaatje tegenaan monteren? |
Vrijdag 13 Juli 2007 9:34 pm |
|
|
willems
Eitje
Hallo,
Even weer een update; kiko zweeft nu rond de 140 gram. Ik geef hem nog 2 keer per dag pap, en hij geeft ook wel aan dat ie dat nodig heeft. Hij heeft dan echt honger.
Zeker 's avonds schreeuwt ie alles bij elkaar; en na de voeding is ie voldaan en gaat ie slapen op z'n stok.
Ook merk ik dat ie de laatste paar dagen niet zo nieuwsgierig meer is naar z'n voer/eivoer en appel. Het lijkt wel of ie voldoende heeft aan de pap?
Het enige dat ie doet is slapen in z'n voerbak (die is ook groot genoeg ervoor) en hem als toilet gebruiken hahahah..
De trosgierst pakt ie ook niet.. ik weet niet of dit een fase is???
Groetjes,
Willems |
Dinsdag 17 Juli 2007 9:03 am |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Ik denk dat dat wel weer komt.
En anders laat je gewoon eens de ochtend voeding achterwege.
Vandaag toevallig hier bij de twee gaaitjes wat ik hier heb voor handopfok,de ochtendvoeding ook achterwege gelaten,en eentje zit nu toch constant te snoepen uit de voerbak. |
Dinsdag 17 Juli 2007 9:28 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Sluit me aan bij Danny.. Misschien kan je de ochtendvoeding achterwege laten, of in ieder geval verminderen. Geef eens een kwart van z'n ochtendvoeding.  |
Dinsdag 17 Juli 2007 2:22 pm |
|
|
willems
Eitje
Nou breekt m'n klomp. In zijn eigen kooi zitten 3 grote RVS bakken waar voer en water in zit. Ook heb ik trosgierst erin hangen en heb er een stuk appel in de spijlen geklemd. Genoeg keuze om te eten zou je zeggen...
Ik heb hem vandaag even in een kleinere kooi gezet omdat deze is om Kiko mee te nemen naar de camping en om daar in te vertoeven. Nou is ie vooral smaller, maar niet veel lager ofzo.
Wat denk je.. er hangen 2 kleine witte bakjes in met voer en water.. en hij zit in de kooi en eet hier wel uit?? Yep.. en dat net nadat ik hem een papvoeding heb gegeven...
Wie snapt het nu nog? wat is er mis met die joekel van een kooi met joekels van voerbakken?
Groetjes,
Willems |
Dinsdag 17 Juli 2007 6:11 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Mss. is ie nu idd. nog ff te groot vor hem.
Maar het komt heus wel weer. |
Dinsdag 17 Juli 2007 6:33 pm |
|
|
willems
Eitje
Ik heb nu de kleine bakjes in de grote kooi gehangen, dicht bij de grote bakken. Als ie eraan toe is haal ik de kleine weg...
Zo leert ie wel om zelf te eten... |
Dinsdag 17 Juli 2007 6:40 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha papegaaien zijn soms niet te volgen! Jij hebt zo juist kennis gemaakt met de onvoorspelbaarheid van gaaitjes. Probeer als hij goed eet de bakjes inderdaad bij de grote bakken. Ben benieuwd.
Succes!! |
Dinsdag 17 Juli 2007 7:55 pm |
|
|
willems
Eitje
| Updeetje |
|
|
Nou, het is al zo lang geleden dat ik hier wat gepost heb, dus laat weer even wat van me horen.
Hier gaat het super met Kiko.... Na een periode van schreeuwen en ontzettend aanvallend bijten gaat het super.
Hij is heel mak... bijt nog wel af en toe, al is het nu speels en uitgedaagd worden.
Hij vind in z'n nekje kroelen helemaal top en als ie uit de kooi is zit ie lekker bij je.
Dan haalt ie halsbrekende toeren uit, maar kan ook zo een rare vlucht door de kamer nemen.
Het eten gaat helemaal goed. Hij is helemaal zelfstandig, al heeft het wel even geduurd hoor. Ach je moet er wat voor over hebben he, maar hij is nu supertam.
Ook het schreeuwen valt mee.. hij heel af en toe een momentje dat ie wat luidruchtig is. Maar dat is zelden...
Helemaal geen spijt van mijn keuze en ik zou iedereen een halsband aanraden, mits mensen de tijd ervoor hebben.
Groetjes weer... |
Woensdag 17 Oktober 2007 8:20 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Updeetje |
|
|
Hey Willems! Leuk weer wat van je te horen. Fijn om te horen dat het goed gaat met Kiko.
Heb je nog wat nieuwe foto's van Kiko?  |
Woensdag 17 Oktober 2007 8:34 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
he wat leuk dat je er weer bent!
ben ook beniuwd of je nog wat foto's hebt  |
Woensdag 17 Oktober 2007 8:51 pm |
|