We hebben een vraag over onze baby halsband (nu precies 5 weken oud). We hebben hem sinds 3 dagen en het gaat allemaal heel goed, hij eet 4 x per dag nutribird 13 cc, de eerste dag was het 10 cc. We wegen hem iedere morgen maar zien in deze 3 dagen geen toename van zijn gewicht. Voor de eerste voeding woog hij 137 gr en dat is nu 2 dagen zo. Onze vraag, is dit normaal? Zie ook ons dagboek over onze halsband.
Zolang ze niet afvallen is er niet echt reden tot paniek maar bij twijfel kan je altijd even telefonisch contact opnemen met een vogelarts. Met zo'n kleintje mag je nooit te lang iets op zijn beloop laten.
Thanx Sarah, inmiddels is Flurry toch weer 2 gram gegroeit. Vanmiddag was hij/zij 142 gram, dus we moeten gewoon geduld hebben
Zaterdag 1 Mei 2010 3:11 pm
kwp Net uit het ei
reactie op dagboek
Hallo Avalonradio,
hoe Flurry reageert als je je hand in zijn kooi steekt doet onze Smokey ook wel eens, ik denk zelf dat dit te maken heeft met het van boven af benaderen. Als ik dan zeg `heey` en mijn hand voor zijn buikje houd stapt hij wel netjes op en is er niets aan de hand. Niks om je zorgen over te maken denk ik.
Groetjes
Dinsdag 4 Mei 2010 7:14 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:56 pm