quote:Originally posted by Guido
ja een pyrrhura is inderdaad een optie (zijn geloof ik niet zo heel groot) wat ik ook wil weten is ofdat een edel ook een mogelijkheid zou kunnen zijn, wat ik ervan lees voldoen ze wel redelijk aan mijn eisen, voor dat ik para kocht zat ik al te twijfelen om een edel te kopen, maar iets in die HBtjes heeft me toch besloten om daarvoor te gaan (noem het maar de klik).
(zoals je ziet is mijn gebruikersnaam verandert van para naar guido vondt het gemakkelijker om mijn eigen naam te gebruiken (nog bedankt hiervoor))
Pyrrhura's zijn inderdaad niet zo gek groot. Ik denk de grootte van een valkparkiet maar met een wat forsere snavel.
Als je een edel leuker vindt, dan moet je gewoon daarvoor gaan.
quote:Originally posted by SLC
Hee fluffy kunnen halsbanden samen met pyrrhura's?
Dat weet ik niet. Pyrrhura's hebben flink wat karakter. Ik zou zeggen: Waarschijnlijk wel samen op de klimboom maar niet samen in één kooi. (En mocht het wel gaan, dan is dat mooi meegenomen. )
Ow oke..
Ik had eerst wel mijn bruinoortje samen met 2 valken in 1 kooi zitten. En het ging wel samen.
Maar nu zitten ze apart.
Maandag 4 Februari 2008 10:44 pm
Sue Moderator
Het kan ALTIJD goed gaan, maar ik zou er niet op rekenen! Dan kan het alleen maar meevallen.
Woensdag 6 Februari 2008 7:12 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:56 pm