Zoiets is wel heeeeeeeeeeel gaaf maar nee.. heb mijn handen al vol aan Tommie die nog steeds kan vliegen na de 7e en 8e pen te hebben geknipt.. hij is en blijft schattig!
ik heb eerst geprobeerd de eerste 7 te knippen.. en dan tot onder de dekveren anders kun je in het leven knippen.. ook vindt ik het niet mooi als je kunt zien dat hij geknipt is misschien 1 vleugel meer knippen dan de andere?
ik weet het.. maar dr is niemand hier in de buurt die hem professioneel kan knippen.. .. heb het zelf 2 geprobeerd.. ging hij in een mooie afdalende lijn naar de grond... nu vlieg ie al weer! en er zijn geen nieuwe veren bij gekomen...
Ik zou persoonlijk niet naar een dierenwinkel gaan maar echt naar een vogelarts als je niet naar een kweker kan gaan. In winkels hangen ook nog eens ziektes rond vaak, dat risico zou ik liever niet lopen
das waar.. hmsz.. vindt het alleen een beetje duur om naar de VA te gaan tja oke.. dan word het wel goed gedaan , maar dan word er ook gelijk consult gerekend en natuurlijk ff snel een gezondheidscheck (tja als ik er 1 maal ben ) stom eigenlijk he? dat ik er zo over denk... tja het is nu eenmaal mijn gevoel dat het dan duur is
Je kan altijd ff bellen om een richtprijs te vragen, dan weet je waar je aan toe bent. Beter zekerheid, de prijs valt misschien beter mee dan je denkt.