HELP!!! ALEX EN LUNA GAAT NIET MEER SAMEN.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Psittacula forum (Halsbandparkiet en Alexanderparkiet)

Auteur Onderwerp
pukky
Fladderaar

HELP!!! ALEX EN LUNA GAAT NIET MEER SAMEN.  Reageer met quote  

HOI ALLEMAAL TOT MIJN ENORME SPIJT MOET MIJN ALEXANDER PARKIET WEG. HET KLIKT ECHT NIET MEER MET MIJN BONTE BOER. ZE ZITTEN IN 1SUPER GROTE KOOI DIE IN TWEEEN VERDEELD IS OMDAT IK GEEN RUIMTE HEB VOOR TWEE GROTE KOOIEN.

IN DE KOOI IS ER GEEN PROBLEEM MAAR BUITEN DE KOOI VLIEGT MIJN ALEXANDER PARKIET STEEDS BOVEN OP MIJN BONTE BOER. DIE BONTE BOER ZIT ER HELEMAAL NIET MEER HAPPY BIJ. ZIJ LIJD ER BEST ONDER. ZE ZITTEN NORMAAL ALTIJD LOS MAAR HET GAAT ECHT NIET. IN DE KOOI PROBEERT DE ALEXANDER PARKIET OOK BIJ DE BONTE BOER TE KOMEN. DENK DAT MIJN BONTE BOER GELUKKIGER IS MET EEN LIEF MANNETJES BONTE BOERTJE.

WIE HEEFT ER EEN OPLOSSING OF BIED HEM EEN GOED THUIS AAN. NIET VOOR NIKS WANT HIJ IS MIJ TOCH WEL ERG DIERBAAR.
Bericht Donderdag 16 Augustus 2007 7:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat erg pukky. succes met zoeken wie weet is er hier iemand

wat vraag je er voor als ik vragen mag
Bericht Donderdag 16 Augustus 2007 8:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
pukky
Fladderaar

Reageer met quote  

ja dank je. nou de prijs zal toch zeker wel rond de 150euro zijn hij is voor mij nog veel meer waard.
Bericht Donderdag 16 Augustus 2007 8:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

mischien heeft ziya intresse
Bericht Donderdag 16 Augustus 2007 8:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ah dat is toch wel heel jammer zeg dat het zo niet gaat! Sad

Zijn ze wel gewiekt dan omdat je zegt dat de parkiet er bovenop vliegt?
Of is dat bij wijze van spreken? Want als ze gewiekt zijn kan de parkiet natuurlijk niet zo heel snel meer bij je bonte boer komen of is dat totaal geen optie?
Bericht Donderdag 16 Augustus 2007 8:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
pukky
Fladderaar

Reageer met quote  

ze zijn beiden gekortwiekt ja maar de alexander parkiet gaat nog de hele kamer door zeker als ie luna ziet. hij is echt heel erg dominant naar luna toe. vind ik gewoon zielig. en kan hem niet steeds in zijn kooi houden das ook erg zielig.
Bericht Donderdag 16 Augustus 2007 8:36 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Oeps dan is het wel heel moeilijk om ze gescheiden te houden als hij zelfs gewiekt alleen al gefocust is op Luna en haar echt aggressief opzoekt!
Ah arme Luna ..ze is dus echt het doelwit Sad

Ik hoop dat je iemand vind die belang heeft voor je parkiet, heel veel succes ermee hoor.
Bericht Donderdag 16 Augustus 2007 9:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
pukky
Fladderaar

Reageer met quote  

LUNA IS ZEKER DE DUPE ZE ZIT DE HELE TIJD DOODSTIL EN MAAKT OOK BIJNA GEEN GELUID ALLEEN ALS ZIJ ALLEEN UIT DE KOOI IS EN BIJ MIJ DAN WORD ZE BEETJE VROLIJKER. BEDANKT IK HOOP OOK SNEL IEMAND TE VINDEN DIE GOED VOOR ALEX WIL ZORGEN.
Bericht Donderdag 16 Augustus 2007 9:04 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

kijk ik bedoel het niet boos en gebeurt is gebeurt maar als je al een bbtje hebt kan je er niet van uitgaan als je geen ruimte heb dat ze bij elkaar in de kooi kunnen. zeker nu nier je hem hem in huis genomen niet lang terug maar eigelijk had je geen ruimte, nu gaat ie puberen en gaat het mis en moet je hem weg doen dat is voor je zelf niet leuk en voor de gaai ook niet. ik hoop echt dat je iemand via dit forum vind en veel succes met het vinden van een goed huisje.
Bericht Vrijdag 17 Augustus 2007 11:57 am
pukky
Fladderaar

Reageer met quote  

HET IS NIET ALLEEN RUIMTE GEBREK MAAR NOG MEER DAT IK ZE NIET BEIDEN TEGELIJK LOS KAN DOEN OMDAT ALEX DAN STEEDS ACHTER LUNA AAN GAAT. EN ZE IN DE KOOI HOUDEN IS ZIELIG EN DE ENE ERUIT EN DE ANDER ERIN IS OOK ZIELIG. HET RUIMTE GEBREK ALLEEN WAS NOG OVER HEEN TE KOMEN MAAR DAT LUNA STEEDS DE DUPE IS NIET DAS VEEL ZIELIGER DAN EEN GOED HUIS ZOEKEN VOOR ALEX.
Bericht Vrijdag 17 Augustus 2007 12:06 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik sluit me bij Millie aan,
Maar succes met het vinden van een goed baasje voor Alex
Bericht Vrijdag 17 Augustus 2007 2:02 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Tja,Millie heeft hier een punt.
En dan schrijf je al dat je bb-tje mss. gelukkiger is met een mannetje.
Ff een opmerking,ook twee gaaien van de zelfde soort,kan oorlog zijn.
En wat ga je dan doen,als het weer op hetzelfde uitloopt??
Bericht Vrijdag 17 Augustus 2007 4:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

en ik heb hier ook meerde gaaitjes en die gaan ook wel eens alleen er uit en dan is het niet zielig als de ander daarna mag.

of ben ik nou gek

ik zou een kooi aanschaffen en omste beurt er uit. je vind het moelijk alex weg te toen maar die manier kun je eerst eens proberen
Bericht Vrijdag 17 Augustus 2007 5:11 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hier gaan ze allemaal eruit, vermijden elkaar ook soms, maar ik ben er altijd bij, jou Alex is nog jong mss dat die drm zo reageert tegen je bb
Bericht Vrijdag 17 Augustus 2007 5:54 pm
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Emma valt Bob ook constant aan. Oplossing: 1 op de klimboom andere op de kooi of 1 bij mij, andere op de klimboom. Ik blijf er constant bij en dan is het prima te doen. Misschien geen gezellige oplossing, maar het werkt wel.
Ik vind het ook raar dat je een gaaitje koopt en ervan uitgaat dat het goed samen gaat. Hier hebben ze beiden een grote kooi (apart dus), en daar ben ik ook vanuit gegaan.

quote:
WIE HEEFT ER EEN OPLOSSING OF BIED HEM EEN GOED THUIS AAN. NIET VOOR NIKS WANT HIJ IS MIJ TOCH WEL ERG DIERBAAR.

Dit vind ik raar, een goed huis is toch veel meer waard als geld?

Ik hoop wel dat je een goed huisje vind.
Bericht Vrijdag 17 Augustus 2007 6:25 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:00 pm
  Berichten van afgelopen: