|
|
|
Linde
Vlieger
| Luna heeft het koud..? |
|
|
hallo,
Ik had even een vraagje, Luna (halsbandje van 10 weken, zie dagboek) heeft het steeds heel snel koud, ik had haar net even in de speelboom gezet, en na 5 minuutjes zat ze al te rillen! Het lijkt mij dat ze genoeg veren heeft om zich warm te houden, toch? Vanochtend was ze ook al koud, omdat ze uit haar nestje was gekropen, toen had ik haar maar op een kruik gelegd, toen had ze het snel weer warm. Ze wil alleen niet de hele tijd op een kruik zitten, ze wil wat rondkijken en een beetje spelen enzo. Ze heeft verder geen tekenen van dat ze ziek is ofzo, ze eet goed, ze poept goed en slaapt goed, en is genoeg actief. Weet iemand hoe het kan dat ze het snel koud heeft?
Alvast bedankt  |
Zaterdag 19 Juli 2008 8:56 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Luna heeft het koud..? |
|
|
Volgens mij kunnen vogels ook rillen van de spanning ofzo? De buikveertjes bewegen dan vooral. (Tenminste, hier is dat zo)
Gefeliciteerd trouwens met de thuiskomst van Luna! Wat een schatje is ze zeg! Ik denk trouwens ook dat ze iets ouder is dan 10 weken..  |
Zaterdag 19 Juli 2008 9:20 pm |
|
|
Linde
Vlieger
Ik heb wel het idee dat ze het echt koud had, want d'r pootjes waren ook steeds best koud. Maar nu is het al beter gelukkig:) Misschien was ze wat zwakjes, dat ze het daardoor koud had ofzo..?
Vind je dat ze er ouder uitziet dan 10 weken? Ik weet het niet goed, ik keek naar die foto's van Ziya, daarbij vergeleken vond ik dat ze er jong uitzag. |
Zondag 20 Juli 2008 12:38 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ik vind haar erg jong om te zien, net wat je zegt.
Gaaitjes hebben ook vaak één koud en één warm pootje. Nooit opgevallen? Ze hebben dan zitten slapen. Ik meen dat ze iets met de aderen kunnen om energie te besparen? Of was dat met andere vogels? (Staat op het Engelse forum) |
Zondag 20 Juli 2008 9:27 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:01 pm
|
|
|
|
|
|