|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
| Nieuw baasje voor Mavis gezocht |
|
|
Is er nog iemand die een halsbandparkietje wil overnemen?
de meeste hier kennen Mavis wel van mijn gebruikerspagina/dagboekpagina's
Mavis is een blauw halsbandparkietje, 4 jaar jong popje en heel tam, heeft alleen heel erg veel aandacht nodig, en ze is heel eigenwijs, ze is niet eenkennig, maar trekt wel meer naar mannen toe, van vrouwen moet ze niet veel hebben van wat ik heb gemerkt, er is wel één probleempje, ze schreeuwt best veel, ze gaat niet zomaar weg, als iemand serieus interesse heeft hoor ik het wel, ik wil niet dat ze van de ene eigenaar naar de ander gaat en zo maar door, dus als je serieus interesse hebt om goed voor Mavis te zorgen mag je haar meenemen, (ik hoef er niks voor te hebben) |
Donderdag 2 Juni 2011 3:01 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
joh, wat een verrassing. waarom doe je haar weg? heb je er geen tijd meer voor? jammer je had vaak leuke verhalen over haar.
ik had haar best willen nemen maar woon te ver weg.
ik hoop dat je iemand snel vindt die haar overneemt. |
Vrijdag 3 Juni 2011 7:31 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Nieuw baasje voor Mavis gezocht |
|
|
He wat jammer Ziya.. Heb je inmiddels al een huisje voor haar? |
Vrijdag 17 Juni 2011 6:43 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Nog steeds niemand nee,
Alexandraatje, ik heb niet veel tijd meer, en ik zit ook bijna nooit achter de computer, ik kijk alleen nog naar berichtjes etc. op mijn iphone,
ze krijgt ook genoeg aandacht van mijn ouders, en zusje, maar nog schreeuwt ze veel, en wanneer er een onbekende komt bij ons, gaat ze paniekerig schreeuwen, alsof ze denkt dat ze meegenomen word..
mischien zou ze zich beter voelen in een voliere met andere halsbanden? ik weet het niet, ik heb het ook geprobeerd met een ander halsbandparkiet rond haar leeftijd, wel een mannetje, maar moet ze ook niks van hebben, alleen Pico mag ze wel, andersom niet |
Vrijdag 1 Juli 2011 5:23 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
quote:
Originally posted by Ziya
en wanneer er een onbekende komt bij ons, gaat ze paniekerig schreeuwen, alsof ze denkt dat ze meegenomen word..
Ze is eerder weggeweest, naar Hanneke (van hier) maar ging ook niet beter |
Vrijdag 1 Juli 2011 5:28 pm |
|
|
Margriet
Eitje
hoi.
heb je mavis nog? misschien kan ie in mijn voliere erbij en vind ie dat fijner, dan heeft ie meer rust en een paar vriendjes.
misschien schreeuwd ie dan ook niet zo.
groetjes margriet |
Zondag 28 Augustus 2011 3:02 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Hey Margriet! Maybie is al weer een tijdje bij ons weg, ze heeft nu een goed huisje en een mannetjes halsbandparkiet als gezelschap;)
Maar een volière zou sowieso niet goed zijn, maybie moest mensen om haar heen hebben, en veel aandacht  |
Woensdag 18 Januari 2012 12:39 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:04 pm
|
|
|
|
|
|