|
|
|
EvelienM
Net uit het ei
|
| Pellets voor halsbandparkiet |
|
|
Hoihoi,
Ik heb Zazu sinds kort overgezet van de Harrisons's High Potency Fine naar Adult Lifetime Fine, maar heb er ook een zak Zupreem Fruit Flavour bijgekocht. Nu is hij daar blijkbaar zo dol op dat hij alleen dat maar eet. Ik lees op dit forum her en der dat er ook kunstmatige kleurstoffen en veel suiker in zit? Heeft iemand ervaring hiermee en geeft iemand dit wel aan zijn parkiet of gaai? Ik zit te denken gewoon eens per week een eetlepel hiervan te geven en verder normaal de harrisons (en daarnaast een mix van groente, fruit, gedroogd fruit, zaden en noten zoals hij altijd al krijgt). Het ruitk idd wat chemisch en zijn poepjes hebben nu een aparte kleur soms, haha.
Ik raak soms nogal in de war van alle meningen en wil wel het beste voor mijn halsband natuurlijk.
Groetjes, EVelien |
Zondag 9 Januari 2011 10:25 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Ik heb die pellet ook eens gehad voor mijn Edels, en schrok inderdaad van de geur die uit de zak omhoog kwam. Hier aten ze het ook niet graag dus voor ij was de keus niet zo heel moeilijk en ben direct terug gegaan op de harrisons.
Wat jezelf voorstelt om inderdaad de harrisons te geven en 1x in de week een eetlepel van de Zupreem lijkt me een goede oplossing.
Zo komt de zak leeg en heeft Zazu 1x in de week een heerlijk maaltje  |
Zondag 9 Januari 2011 11:09 am |
|
|
|
|
EvelienM
Net uit het ei
|
ja precies, Zazu is er namelijk wel dol op, het bakje was errug snel leeg. Maar idd ik wil m niet teveel suikers geven, hij is al zo druk, hahaha! |
Zondag 9 Januari 2011 4:02 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:05 pm
|
|
|
|
|
|