rare fluit

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Psittacula forum (Halsbandparkiet en Alexanderparkiet)

Auteur Onderwerp
yvette
Kuikentje

rare fluit  Reageer met quote  

Ik schrik me net helemaal de apezuur Confused zit rustig op de bank, en Mulan die begint te fluiten, maar zo heb ik het nog nooit gehoord van geen 1 vogel Embarassed ik en de hond schrokken ons kapot Rolling Eyes kan het ook niet goed beschijven hoe het klonk, een beetje ratelend Laughing en toch wel leuk om te horen Veertje

groetjes Yvette
Bericht Vrijdag 30 Mei 2008 5:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: rare fluit  Reageer met quote  

Ratelend? Laughing Dat klinkt op z'n zachtst gezegd.. Vreemd!
Kan je er een filmpje van maken? (Als 'ie het vaker doet?)
Bericht Zaterdag 31 Mei 2008 8:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

ja dat kan ik gaan proberen Very Happy hij heeft het een aantal keer gedaan toen mijn buurmeijse op de nintendo Ds zat Pikatchu te spelen, en als hij pikatchu hoorden deed hij het..en nu is hij de hele dag al stil Smile
Bericht Zaterdag 31 Mei 2008 9:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Doet hij Pikachu niet na? Laughing (Ik heb geen flauw idee wat voor geluid P maakt) Embarassed
Bericht Zaterdag 31 Mei 2008 9:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Nee ik heb pikatchu gespeeld en hij ging gewoon lekker zitten slapen, maar ga het morgen weer proberen , het was natuurlijk al wel avond Very Happy
Bericht Zondag 1 Juni 2008 12:01 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik kreeg ook direct het gevoel dat hij misschien wel eens een geluid kon nagedaan hebben toen ik je verhaal aan het lezen was. Laughing
Ik ken het spel ook niet maar ik zou het toch nog eens gaan spelen als ik jou was en zeker extra op de geluiden letten. Soms verschillen hun geluiden een klein beetje maar ze nemen toch wel snel iets over hoor.
Bericht Zondag 1 Juni 2008 7:37 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm wat jammer zeg. Maarja, 's avonds zijn ze natuurlijk vaak al onder zeil. Wink
Bericht Zondag 1 Juni 2008 10:18 am
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Na even zoeken op de site ben ik achter het geluid gekomen Laughing als je op halsbandparkiet zoekt dan staat er een link met geluid halsbandparkiet hard of niet, met een filmpje erbij Wink dat is precies het geluid dat mulan af en toe maakt Laughing

Hier de link : http://www.dropshots.com/darkc.....8/17:38:00

Het is gelijk het eerste geluidje wat ie maakt Hartje

Groetjes Yvette Hulde!
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 12:40 pm
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

ja dat zijn typisch de geluidjes van halsbandjes. soms zo hard dat het zeer doet aan je oren en dan weer heel zachtjes
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 1:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Het klonk idd erg hard, daarom schrok ik me kapot Laughing maar vind het wel leuk om te horen...en gelukkig doet hij het nu 1 a 2 keer per dag Laughing
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 1:22 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jee, dat ging hard Shocked Laughing Laughing Laughing . Onze Jos die schrok ff en lag bijna van zijn stok, de gekkerd. Stom! Stom! Stom! Stom!
Dat is echt of je zit in een computerspel. Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 7:49 pm
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Delta schoot omhoog, die lag lekker op de bank vlak bij de kooi en ineens maakt Mulan dat geluid...je had delta moeten zien die schoot bijna 3 meter de lucht in Embarassed net als ik...

Vandaag heeft Mulan het ook weer een paar keer gedaan en ik moet er nog steeds om lachen, vind het wel een grappig geluid Hartje
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 8:50 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is wel echt een speciaal geluid. Had ik ook nog nooit gehoord moet gehoord moet ik zeggen.
Bericht Zondag 8 Juni 2008 7:49 am
Sue
Moderator
Moderator

Re: rare fluit  Reageer met quote  

OHHHHH! Dat geluid! Dat hoor je ook vaak als ze overvliegen. Very Happy Het is vrij hard inderdaad!
Bericht Zondag 8 Juni 2008 10:07 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:52 pm
  Berichten van afgelopen: