Visite, Visite !

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Psittacula forum (Halsbandparkiet en Alexanderparkiet)

Auteur Onderwerp
tutti
Eitje

Visite, Visite !  Reageer met quote  

Toen ik mijn halsjes kocht, had ik al in mijn achterhoofd dat dit kon gebeuren en gister werd mijn idee bewaarheid.
Ik woon in Amsterdam, waar een paar vluchten halsjes wonen, zo ook een die elke moregn en avond door onze tuinen zich begeeft.

Mijn halsjes gaan bij mooi/zacht weer ( en soms een regenbui) de buitenvoliere in, die ook nog eens IN een kattenren (wel aand e bovenkant open) op een balkon staat.

Gister hadden we de eerste "wilde" hals op de kooi van mijn halsjes !
Hij kwam ff buurten, helemaal gezellig, wie weet groiet er nog wat moois en zitten er binnen kort 25 op mijn balkon te schetteren, hahahaha
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 7:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

leuk he als ze zo bij je komen. waren die van jou niet een beetje bang of konden die het wel waarderen?
Bericht Vrijdag 13 Augustus 2010 12:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
tutti
Eitje

Reageer met quote  

ze leken niet echt onder de indruk van de bezoeker, ik vermoed dat ze wel vaker naar elkaar schreeuwn als ze door de tuinen vliegen en ik acht het ook niet geheel onmogelijk dat ze al eens eerder aan het buurten zijn geweest.
toen mijn man op het balkon kwam, bleef het "wilde" halsje best lang zitten, maar toen hij zijn vinger er bij hield op om te stappen, vloog hij weg.
Bericht Vrijdag 13 Augustus 2010 1:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:53 pm
  Berichten van afgelopen: