Pas maar op, halsbandenparkieten schreeuwen zo je oren kapot
Die van mij doet dat elke dag word er niet goed van, zelfs Pico word boos dan zegt die Maybe hóóóóóp!! (hou oooop!!) heeft ie van m'n zusje geleerd
Zondag 22 Juni 2008 11:20 pm
Jolanda Vlieger
quote:Originally posted by Ziya
Pas maar op, halsbandenparkieten schreeuwen zo je oren kapot
Die van mij doet dat elke dag word er niet goed van, zelfs Pico word boos dan zegt die Maybe hóóóóóp!! (hou oooop!!) heeft ie van m'n zusje geleerd
Tot een poosje terug was het hier in huis moeilijk je verstaanbaar te maken. Soms werd ik er echt gek van.
maar sinds Gijsje er is zijn peppie en kokkie een stuk rustiger ze schreeuwen bijna niet meer op 2x een half uurtje per dag en dan gaat het ook hard tegen hard met gijsje samen
Ongeveer tegelijkertijd zijn we begonnen met veel meer regelmaat in hun leventje in te bouwen. veel meer een vast schema: vaste tijden eruit, vaste tijden eten, vaste dagen speelgoed wisselen en kooien schoonmaken. Voor die tijd leefden zij net zo onregelmatig als wij dat doen
of ze nou rustiger zijn doordat Gijs er is , of door de regelmaat of door de combinatie weet ik niet maar ik ben er erg blij mee en vertel ze elke dag hoe zoet ze zijn.