wanneer gaat een Halsband geluid maken??

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Psittacula forum (Halsbandparkiet en Alexanderparkiet)

Auteur Onderwerp
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Pas maar op, halsbandenparkieten schreeuwen zo je oren kapot Laughing
Die van mij doet dat elke dag word er niet goed van, zelfs Pico word boos Laughing Laughing dan zegt die Maybe hóóóóóp!! (hou oooop!!) heeft ie van m'n zusje geleerd Laughing
Bericht Zondag 22 Juni 2008 11:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Ziya
Pas maar op, halsbandenparkieten schreeuwen zo je oren kapot Laughing
Die van mij doet dat elke dag word er niet goed van, zelfs Pico word boos Laughing Laughing dan zegt die Maybe hóóóóóp!! (hou oooop!!) heeft ie van m'n zusje geleerd Laughing

Tot een poosje terug was het hier in huis moeilijk je verstaanbaar te maken. Soms werd ik er echt gek van.
maar sinds Gijsje er is zijn peppie en kokkie een stuk rustiger ze schreeuwen bijna niet meer op 2x een half uurtje per dag en dan gaat het ook hard tegen hard met gijsje samen Shocked
Ongeveer tegelijkertijd zijn we begonnen met veel meer regelmaat in hun leventje in te bouwen. veel meer een vast schema: vaste tijden eruit, vaste tijden eten, vaste dagen speelgoed wisselen en kooien schoonmaken. Voor die tijd leefden zij net zo onregelmatig als wij dat doen

of ze nou rustiger zijn doordat Gijs er is , of door de regelmaat of door de combinatie weet ik niet maar ik ben er erg blij mee en vertel ze elke dag hoe zoet ze zijn. Laughing
Bericht Maandag 23 Juni 2008 10:41 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Dat is beter toch? Laughing
Bericht Maandag 23 Juni 2008 8:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:53 pm
  Berichten van afgelopen: