Wilde halsbandjes

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Psittacula forum (Halsbandparkiet en Alexanderparkiet)

Auteur Onderwerp
Jolanda
Vlieger

Wilde halsbandjes  Reageer met quote  

Sinds gisteren komt er een groepje wilde halsbandjes 's middags lunchen op ons balkon. daar waar wij zaten te wachten op koolmeesjes en ander klein gevogelte is het ineens groen van de halsbandjes met af en toe een verdwaalde houtduif Laughing

Gijs zit dan stomverbaasd naar buiten te kijken en peppie en Kokkie schreeuwen erop los. Dit dan weer tot grote verbazing van de halsbandjes buiten.

Ik heb ademloos en doodstil zitten kijken maar wel met de camera in mijn hand Cool

Foto's en een filmphje staan in mijn fotoalbum
Bericht Maandag 17 November 2008 5:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

leuk dat de halsbandjes nu ook in den haag zitten...bij ons komen ze idd al jaren op het balkon...Cleo doet ze dan precies na...Ik hang vaak appeltjes op en daar komen ze graag op af!! Mooie foto's trouwens!
Bericht Maandag 17 November 2008 5:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zag je foto's en filmpje net. Super gaaf joh.

Hoe lang zal het duren voordat ze ook in het Noorden komen Mr. Green
Bericht Maandag 17 November 2008 10:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Wilde halsbandjes  Reageer met quote  

Jeetje wat schitterend zeg! Ik heb net je foto's en filmpje bekeken. Veertje Veertje (Negeer mijn vraag maar, ik heb hier het antwoord gevonden!)
Ik hoop dat ze vaker langs komen. Wat ontzettend gezellig zeg!!!
Bericht Maandag 17 November 2008 10:51 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ben ook net gaan kijken en heb er echt van genoten moet ik zeggen. Hoop dat ze je vaker komen opzoeken. Veertje
Bericht Dinsdag 18 November 2008 10:00 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:53 pm
  Berichten van afgelopen: