|
|
|
Linde
Vlieger
Op het amerikaanse indian ringneck forum hadden ze zo'n poll gedaan, daar kwam uit dat de popjes vaker een 'bluffing' (bijt-) periode hebben dan de mannetjes, en vaak feller zijn. Je zou de poppen ook meer 'onder de duim' moeten houden, en met zachte discipline erg consequent op moeten voeden. Dat geld wel voor elke papegaai denk ik, maar voor de halsbandparkiet popjes nog sterker. |
Woensdag 20 Augustus 2008 9:51 am |
|
|
|
|
kwp
Net uit het ei
|
Smokey van ons is dezelfde kleur en is pas een jaar geworden. Bij hem/haar zie je al een donkere ring sinds we 'm hebben. Meer als op deze foto's. Maar soms zie je dat bij volwassen vrouwtjes ook lichtjes
Wat me ook opviel, die parkieten op de foto's zijn exact hetzelfde als onze Smokey, ik kan niet echt verschillen aanwijzen (behalve dan het gat in z'n snavel wat er laatst ingebeten is) maar toch is het niet onze Smokey, (snap je wat ik bedoel?) raar is dat eigenlijk. |
Zondag 11 April 2010 5:03 pm |
|
|
Jolanda
Vlieger
Inmiddels zijn we een poosje verder en hebben ze allebei een duidelijke donkere halsband...2 kereltjes dus
Best jammer want ik hou ze echt niet uit elkaar ze doen alles hetzelfde , ze zijn altijd samen... alsof je dubbel ziet  |
Zondag 11 April 2010 5:32 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Haha, dat is best lastig wanneer je ze niet uit elkaar kan houden. Eventueel zou je bij 1 van je halsbanden het ringetje er af kunnen laten halen of juist een kleur ringetje om doen  |
Woensdag 21 April 2010 8:25 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:53 pm
|
|
|
|
|