Zoals sommige weten wou ik Arie Paulie en Jade overzetten op harrison pellets. ze aten het niet dus gaf ik iedere avond wat zaad.
ik kom net uit me werk zie ik Arie helemaal bol in een hoekje zitten ik heb hem gepakt en onder de warmte lamp gezet toen maakte hij zit in eens een lang en dat was zijn laatste adem in mijn handen:( kan wel janken doe stomme pellets ik dacht de aanhouder wint en indd
arme kip mis hem zo erg hij heeft net babys van 6 weken en mama mist hem ook erg
Dinsdag 9 Oktober 2007 11:53 am
Sue Moderator
Re: Arie :(
He? Jeetje wat erg, Millie.. Weet je zeker dat hij is overleden aan voedseltekort? En niet aan iets anders? Dat zou eventueel ook nog kunnen.
Sterkte Millie!!!
weet zeker dat het aan het voedsel te kort is vamorge was er nog niets maar arie en paulie zijn niet tam maar ik kom hem zo pakken hij was ook aan de magere kant normaal zag je dat niet maar gaf ze toch wel zaad dus ik heb daar niet naar gekeken, wist dat ze de pellets niet aten maar ik d8 de aanhouder wint gvd kan het niet uitstaan hoe kan ik zo stom zijn
zit nu met arie in mijn handen ga nu naar een vriendin daar zitten uithuilen
vanavond ga ik arie begraven.
Dinsdag 9 Oktober 2007 12:01 pm
Sue Moderator
Ohhh sterkte Millie.. Van ziekte kunnen ze ook heel mager worden, vergeet dat niet hoor! Hoeveel gaf je ze 's avonds?
ik ben net terug van de arts en wat is er nou gebeurt arie heeft op de een of andere manier zijn nek gebroken en doordat ik hem pakte is dat helemaal mis gegaan en was het ook snel gebeurt hij was al aardig verlamd :*
Dinsdag 9 Oktober 2007 2:12 pm
PeCe Vlieger
Zo dat is dubbel op schrikken. Eerst te zien dat je vogel zich niet goed voelt en vervolgens snel overlijd. Daarna nog te horen krijgen dat die zijn nek heeft gebroken. Enige voordeel (als je dat al kunt zeggen) is dat het dus niet alleen aan de pellets heeft gelegen. Wat dat betreft is dat een miniscuul klein plusje.