je ziet dat er allerlei soorten mensen zijn. zij begrijpen nu niet hoe jij je voelt, maar op de dag dat hun huisdier overlijdt, zijn ook zij heel verdrietig en dan opeens kunnen ze je wel begrijpen.
neem het ze maar niet kwalijk, dit soort mensen weet niet beter en daar moet je eigenlijk medelijden mee hebben. de tijd zet alles op zijn plaats weet je. ook zij komen aan de beurt en dan opeens snappen ze je gevoelens.
ik hoop voor hun dan die hond heel erg oud wordt
want voor je verdriet maakt het niet uit of het een vogel of je hond is
pijn doet het gewoon
Woensdag 16 December 2009 7:17 pm
ellenparrot Ervaren vlieger
quote:Originally posted by floyd
casey was onze aga
Okay.. niet minder erg uiteraard.. ik heb het alleen slecht op een rijtje wie en wat voor soort birdies.. sterkte nogmaals hoor!
Donderdag 17 December 2009 1:26 am
ellenparrot Ervaren vlieger
quote:Originally posted by floyd
jongens bedankt voor alle steun
het is heel fijn om te weten dat je daar toch verdriet om mag hebben
we hebben wel allemaal onze lieve beestjes
graag gedaan maar eeh... dit is heel normaal hoor. Je wilt niet weten hoe overstuur ik was toen mijn Pucky in februari jl. overleed. Puck was van alle agaas die ik had en heb de MEEST tamme. Hij was mijn allesie. Hij was 10 jaar en zou 11 jaar worden juni jl. Ik ben er nog steeds verdrietig om..
Veel mensen kunnen zich denk ik niet voor stellen hoe gehecht je aan een vogel kan zijn en ik moet bekennen dat voor wij Pundo kregen, ik daar zelf ook nooit bij heb stilgestaan.
Dat er zo'n persoonlijkheid in zo'n ukkie zit en dat je er een echte vriendschapsband mee kan opbouwen was een echte verrassing en maakt een verlies net zo verdrietig als van elk ander dier!