dag lieve Nijn van me
Het is helaas toch gebeurd. Ik heb de honden van mijn moeder mee naar huis genomen aangezien zij nog lange tijd in het ziekenhuis zal verblijven. Helaas in een onbewaakt moment heeft Pluto Nijn gepakt en flink toegetakeld. we konden haar nog net uit zijn bek halen. ze was er erg aan toe. ik heb het hele weekeinde bij haar gezeten, haar gevoerd en verzorgd maar het heeft niet mogen zijn. Vanmorgen vroeg besloten we een einde aan haar pijn te maken en hebben haar in laten slapen.
Ik zal haar missen mijn kleintje. Ze wacht op me bij de regenboogbrug zodat we daarna samen weer verder kunnen gaan.
Maandag 28 Juli 2008 1:58 pm
ellenparrot Ervaren vlieger
Re: dag lieve Nijn van me
quote:Originally posted by alexandraatje
Het is helaas toch gebeurd. Ik heb de honden van mijn moeder mee naar huis genomen aangezien zij nog lange tijd in het ziekenhuis zal verblijven. Helaas in een onbewaakt moment heeft Pluto Nijn gepakt en flink toegetakeld. we konden haar nog net uit zijn bek halen. ze was er erg aan toe. ik heb het hele weekeinde bij haar gezeten, haar gevoerd en verzorgd maar het heeft niet mogen zijn. Vanmorgen vroeg besloten we een einde aan haar pijn te maken en hebben haar in laten slapen.
Ik zal haar missen mijn kleintje. Ze wacht op me bij de regenboogbrug zodat we daarna samen weer verder kunnen gaan.
wat een drama verhaal... ik weet niet wie Nijn is.. maar dat maakt ff niet uit.. Heel veel sterkte.
Maandag 28 Juli 2008 2:15 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
Nijn is een haasje dat mijn hond Hugo in januarie heeft gevonden in het bos. Ik heb haar met de hand groot gebracht. het was de bedoeling dat ze terug zou gaan als ze zelfstandig was maar door een ongeluk buiten is ze verlamd geraakt en bleef ze daarom bij ons. Ik hing erg aan haar vooral omdat ik haar had groot gebracht. een hele ervaring om mee te maken.
Maandag 28 Juli 2008 2:20 pm
ellenparrot Ervaren vlieger
quote:Originally posted by alexandraatje
Nijn is een haasje dat mijn hond Hugo in januarie heeft gevonden in het bos. Ik heb haar met de hand groot gebracht. het was de bedoeling dat ze terug zou gaan als ze zelfstandig was maar door een ongeluk buiten is ze verlamd geraakt en bleef ze daarom bij ons. Ik hing erg aan haar vooral omdat ik haar had groot gebracht. een hele ervaring om mee te maken.
oh wat een bijzonder verhaal zeg... wel heel goed wat je voor Nijn hebt gedaan!! probeer dat maar een beetje naar voren te halen.. maar het is wel heel rot hoor!
Maandag 28 Juli 2008 2:56 pm
ja ik weet het. juist daardoor was ze zo bijzonder. maar ze is nu beter af waar ze nu is. Dit was echt het beste voor haar wat we konden doen. Ze krijgt straks een mooi plekje in de tuin en ze zal altijd een speciaal plekje bij mij houden. ik kreeg een cadeautje van de natuur dat ik mocht koesteren en dat heb ik gedaan, zo goed als ik kon. ik ben blij dat ik dat heb mee mogen maken. je kan foto's van haar in mijn dagboek zien. van klein naar groot.
Mooi berichtje Alexandraatje. Kreeg het moeilijk toen ik het aan het lezen was. We hebben Nijntje gevolgd van het moment dat jullie haar vonden tot vandaag. Nijntje heeft dankzij jullie een prachtig leventje kunnen genieten bij mensen die alles in hun hart hebben om dieren te geven wat ze nodig hebben en met een dierenhart die groter is dan sommigen hebben.
Nijntje heeft nu geen pijn meer en wees gerust, als ze de strijd stilletjesaan beginnen op te geven, dan willen ze duidelijk maken dat ze er klaar voor zijn en net op dat moment hebben jullie het haar niet moeilijk gemaakt en haar zachtjes laten slapen. Nijntje zal gelukkig zijn om nu rustig rond te huppelen in de dierenhemel. Jullie hebben een gouden hart.
Sterkte
Maandag 28 Juli 2008 6:44 pm
Sue Moderator
Re: dag lieve Nijn van me
Jeetje wat erg Alexandraatje.. Je hebt zoveel meegemaakt met Nijn. Heel veel sterkte..
Maandag 28 Juli 2008 11:15 pm
dank jullie wel allemaal. ze rust nu lekker uit in de tuin waar ze mag blijven. ze zal over ons waken en we zien elkaar zeker weer terug.
jeetje wat erg je hebt heel veel goeds voor nijn gedaan en ik denk dat je daar maar goed aan moet denken nijn heeft in ieder geval een heel prettig leventje gehad en dat is ook heel belangrijk natuurlijk
Jeetje Alexandraatje. het zit jullie momenteel niet echt mee. Gelukkig heeft Nijntje liefde gekend. En al was haar leventje kort, ze heeft wel degelijk een stempel achter gelaten.
Veel sterkte