Doei Noah, mijn maatje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Regenboogbrug

Auteur Onderwerp
Maris.
Eitje

Doei Noah, mijn maatje  Reageer met quote  

Waarom nou Noah? Ik werd gisteren wakker en ik zag je op de grond liggen, gelijk mijn vader en moeder geroepen, want als je al was overleden dan kon ik het niet hendelen.
Maar nee hoor, mevrouw je was net zo eigenwijs als een andere dag, zelfs op het eind.
De dierenarts heeft je een spuitje gegeven en onderweg naar de dierenarts bleef je eigenwijs, je wou me voeren en kusjes geven als je altijd deed.
Maar de dierenarts pakte de spuit en je was weg.
Ik vroeg nog duidelijk of het aan het eitjes leggen lag, maar nee, geen eitjes, maar waarschijnlijk een beroerte.
Pino was gelijk zichzelf niet meer, het hoogste woord had hij niet meer. Je maatje die heb ik gelijk naar iemand met een grote voliere, want vond het oneerlijk naar hem toe om hem hier langer te houden zonder maatje.
Daar deed ie gelijk, naja eigenwijs.

Doei Noah, mijn maatje. Jouw kracht zal ik meedragen in alles wat ik doe. Jij was mijn 'soul mate'. En doe me een plezier, en kom ons nog even zieken wat je normaal ook zou doen,

(normaal ben ik Mariss, kan niet meer op mijn oude account, graag zou ik de foto's van Noah willen hebben)
Bericht Maandag 18 April 2011 5:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

sterkte hoor!!!! Troosten
Bericht Maandag 18 April 2011 8:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

sterkte met dit verlies
Bericht Dinsdag 19 April 2011 7:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ow, dat is erg voor je. Veel sterkte hoor
Bericht Zondag 1 Mei 2011 2:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:58 pm
  Berichten van afgelopen: