mijn rat gizmo is gisteren overleden, hij was al oud voor een rat en je zag hem de laatste tijd ook erg achteruitgaan toen ik hem gister even vasthield was hij al aan het sterven omdat hij koud werd en toen ik net thuis kwam lag hij dood onder in de kooi
mij zal dat wel lukken maar moet het straks aan mijn moeder vertellen en die was gister en al wat van slag door en via de telefoon vertel ik het liever niet aan haar
gizmo is volgens mij twee jaar geworden zkr weet ik het niet is onze derde rat al die nu is overleden en aangezien hun leventjes niet lang duren nemen we er ook geen een meer want telkens afscheid moeten nemen van je beessie is niet leuk meer heb het mn moeder net moeten vertellen omdat ze erna vroeg en ze was erg overstuur er weer van
Ja dat is een nadeel he, dat ze zo kort leven. Dat was ook de reden dat ik geen rat wilde. Ik vind ze super, maar helaas vind m'n moeder ze eng. (Dus had ik ze vroeg nooit thuis)
Sterkte!!
Laatst aangepast door Sue op Woensdag 27 Juni 2007 8:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt