Mijn kleine clown is moegestreden

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Regenboogbrug

Auteur Onderwerp
Titi's mama
Vlieger

Mijn kleine clown is moegestreden  Reageer met quote  

Ik weet dat ik hier al lang niet geweest ben, maar ik moet het van me af schrijven.

Afgelopen avond, om 23:29 uur, is van mij heengegaan mijn allerkleinste lieve verenvriendje Titi. Zonder waarschuwing, zonder tekenen van ziekte, na deze middag nog zijn eigen vrolijke zelf te zijn geweest... We merkten om ongeveer kwart voor 11 dat hij enorm zat te hijgen. Ik zei meteen tegen mijn man dat dit eruit zag als een doodsstrijd en dat ik niet naar bed ging tot hij of opgaf, of opknapte. Ik laat mijn kereltje niet alleen in zo'n strijd!
We hebben geprobeerd hem water en eten te geven, maar hij wilde alleen maar bij me hangen. Zijn oogjes zakten steeds dicht, maar telkens keek hij me nog even aan. Ik vertelde hem dat het oke was, dat ik van hem houd en dat hij mocht gaan. Rond 5 voor half piepte hij nog heel even. Toen begon hij te stuiptrekken en na een minuutje voelde ik dat zijn hartje niet meer klopte. Mijn clowntje was te moe en gaf het op.

En nu doet het zo'n pijn en vraag ik me af of ik wat had moeten zien. Mijn hart is verscheurd en ik kan alleen maar huilen. Mijn manneke...
Bericht Zondag 24 April 2011 1:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

Heel veel sterkte met dit verlies Confused
Bericht Zondag 24 April 2011 8:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Troosten vreselijk hoor!!! Zoiets is heel moeilijk, heel veel sterkte! Ik vond je verhalen over Titi altijd erg leuk om te lezen....
Bericht Zondag 24 April 2011 2:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Inmiddels hebben we de dierenarts gesproken, we hebben besloten om het kleine lijfje van Titi met rust te laten en geen sectie te laten verrichten. Op basis van de symptomen vermoedde de arts een hartprobleem, en hij wist ons ook te vertellen dat we niets hadden kunnen doen. Daardoor is het schuldgevoel al wat verminderd en dat haalt de scherpe kantjes van de pijn af.

Toch zal hij altijd gemist worden!
Bericht Donderdag 28 April 2011 6:40 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Troosten helemaal begrijpelijk!!! sterkte!!
Bericht Zondag 1 Mei 2011 10:00 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

pfff, zwaar hoor zo je vriendje te moeten afgeven. Heel veel sterkte.
Bericht Zondag 1 Mei 2011 1:15 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:03 pm
  Berichten van afgelopen: