Vanmorgen lag nona dood in de kooi
gisteravond zat ze al een beetje ziekjes te doen maar dat had ze vaker. De dierenarts kon alleen niet vinden wat er met haar aan de hand was.
meestal was ze na een nacht in haar nestkast met een fleece dekentje en een flesje warm water wel weer de oude maar nu dus niet.
Ze was echt zo'n pittig vogeltje, heel onbevreesd, snapte altijd lief op, erg slim niet erg atletisch
nou ik ga d'r begraven
-x-
thx allemaal
Ik ga zaterdag maar nieuw vogeltje kopen want sky is de hele tijd aan het roepen en buiten ging hij ook zoeken in plaats van strootjes onderzoeken wat hij normaal doet
hebben parkieten eigenlijk een soort rouwperiode waarin je beter nog geen nieuwe partner erbij kan zetten?
Oh wat naar zeg.. Verschrikkelijk is dat he? Iago miste Flitje ook heel erg en begon zichzelf ook zeer te doen terwijl hij Flitje's gepiep nadeed.
Ik weet niet of ze een rouwperiode kennen. Vast wel, maar daarvoor is er te weinig onderzoek gedaan.
vandaag een nieuw vogeltje gekocht. Ik heb sky even bijgestuurd in zijn keuze hij ging eerst bij een mannetje kijken maar ik was helemaal gevallen voor een 'regenboog' vrouwtje. echt een beauty. En gelukkig ging dat samen met sky ook wel goed al is het een behoorlijk pittig dametje volgens de verkoopster.
Ze zitten nu al de hele middag stilletjes naast alkaar in de kooi elkaar een beetje te opserveren en doen gelukkig niet vervelend tegen elkaar.
en ja, foto's volgen als ze een beetje gewend is hier zoe!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ben erg benieuwd naar je regenboog parkietje.
fijn dat ze elkaar tenminste niet in de veren hangen. Na even wennen komt het vast helemaal goed
Zaterdag 15 Maart 2008 8:51 pm
Sue Moderator
Gefeliciteerd met het nieuwe maatje van Sky! Hoe heet ze?
dankjewel allemaal!
Haar naam weet ik nog niet.
Ik heb even een nieuw topic geopend voor 'het nieuwe vogeltje' ik vind dat beginnen over een nieuw vogeltje in de regenboogbrug nogal ongepast is
de link van dat topic is:
http://www.fluffies.org/nl/ber.....tml#196287