Je hoort het speedy en arden zijn over de regenboogbrug vertrokken ....
Gisteren lag speedy dood in zijn kooi en toen ik tejuist de vogles controleerde in de voliére lag arden dood in zijn broedblok. Helemaal verstijft ... dit terwijl hij testraks nog gewoon naar mij vloog toen ik drinken en eten bracht. Ze waren allebij gezond, en kregen alles dat ze wouden hebben en meer. Nu heb iik hier 2 popjes zonder man ik vind dit zo erg Ik hoop dat ze het nu beter hebben
ik heb geen idee. Ze zaten niet in dezelfde voliére (arden buiten en speedy en wiet op mijn kamer) dus een ziekte lijkt me sterk aangezien ze allebij kerngezond leken wietje en kennocha zijn allebij in een rouw-fase. ik heb kennocha zelfs de eerste nacht in haar broedblokje moeten steken omdat ze gewoon bleef wachten op haar blok en wiet probeerd zelfs niet eens te bijten als ik het water ververs. In de zomer hoop ik dat ik ze opnieuw kan koppelen.
Echt heel vreemd zeg. Wat een sneu gezicht moet dat zijn om te zien dat Wietje en Kennocha aan het rouwen zijn. Hopelijk komen ze snel over het verlies heen