|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
| slecht nieuws |
|
|
Vandaag heeft Vogeltje veel meer over de grond gescharreld dan anders. Toen hij ook op de grond wilde slapen vertrouwde ik het niet en heb hem opgepakt. We zijn naar de bank gelopen waar hij weer een aanvalletje heeft gehad. Na het bijkomen wilde ik hem naar de kooi brengen, vlak voor de kooi kreeg hij weer een aanval en is hij gevallen. Hij was behoorlijk in paniek, ik heb hem weer opgepakt en we zijn teruggelopen naar de bank. Hij begon weer bij te komen maar kreeg plotseling een paniekuitbarsting. En toen was het over. Vogeltje is ongeveer een half uur geleden in mijn handen overleden.
Alhoewel hij de laatste tijd al zwakjes was en we het wel een beetje hebben zien aankomen, blijft het een hele klap. We hebben hem 16 jaar bij ons mogen hebben. Het was een leuke, wilde, ontdeugende aga die wel graag bij me in de buurt was.
Ik zal hem vreselijk missen. |
Vrijdag 24 Oktober 2008 2:23 pm |
|
|
kira07
Beginnende vlieger
ojee echt verschrikkelijk
gecontoleerd
maar ik denk dat vogeltje wel een heel mooi leventje heeft gehad en dat je daar misschien wat troost uit kan halen.
nogmaals heel veel sterkte met dit verlies |
Vrijdag 24 Oktober 2008 3:08 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Heel veel sterkte !!!
Wel "fijn" dat je erbij was toen Vogeltje stierf. Maar het gemis zal groot zijn. Het was toch zeker een klein vogeltje met een groot karakter. |
Vrijdag 24 Oktober 2008 4:06 pm |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Bedankt voor jullie lieve reakties. Dat er nog niet veel meer reacties zijn begrijp ik best, het is niet makkelijk om hierop te reageren.
Inmiddels zijn de kinderen thuis van school en dat was ook nog even droevig. Nou ligt hij in een open schoenendoos in zijn kooi, zodat ze afscheid van hem kunnen nemen. De kooi is schoongemaakt. Morgen koop ik een mooie plant en dan wordt hij in de tuin begraven. Op een mooi stil plekje. |
Vrijdag 24 Oktober 2008 4:20 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Wat vreselijk!!! Heel veel sterkte met het verlies van Vogeltje...gelukkig heeft Vogeltje heel lang bij jullie mogen zijn en geeft dat wat troost..  |
Vrijdag 24 Oktober 2008 7:03 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Het zal voor de kinderen ook beslist niet makkelijk zijn.
Fijn dat Vogeltje een mooi plekje in de tuin krijgt.  |
Vrijdag 24 Oktober 2008 7:49 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wat naar dat Vogeltje is overleden. Gelukkig is Vogeltje niet alleen gestorven, maar in jou liefdevolle handen, die er altijd waren. Vast dat het pijn doet, 16 jaar liefde en plezier, kan niet anders als pijn doen maar Vogeltje heeft een prachtig leven gehad, dat staat vast.
Veel sterkte voor jullie allemaal  |
Vrijdag 24 Oktober 2008 7:54 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Jeetje wat erg zeg.. Gecondoleerd met het verlies van jullie 'grote' Vogeltje. Hoewel 16 jaar een mooie leeftijd is, is het toch altijd te vroeg, veel te vroeg..
Heel veel sterkte!!!!  |
Vrijdag 24 Oktober 2008 11:26 pm |
|
|
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Aaaach, wat een verdriet vlindertje.
Heel veel sterkte en denk maar aan de fantastische 16 jaren die jullie met Vogeltje hebben gehad. |
Zaterdag 25 Oktober 2008 5:29 pm |
|
|
hilli
Vliegende acrobaat
hey heel erg veel sterkte met het verlies  |
Zondag 26 Oktober 2008 6:42 pm |
|
|
sabina/kippie
Ervaren vlieger
Heel veel sterkte  |
Maandag 27 Oktober 2008 8:08 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
heel veel sterkte met dit verlies. valt niet mee. hij wacht nu op jullie bij de regenboogbrug. verwijt jezelf niks. hij heeft een fijn leven gehad bij jullie en je kon niet meer voor hem doen. een schrale troost, ik weet het maar ik hoop dat het je een klein lichtpuntje geeft.  |
Maandag 27 Oktober 2008 9:48 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Alsnog veel sterkte! |
Donderdag 13 November 2008 3:10 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:05 pm